Hop til indhold
Stavox

one krænk a day keeps the doc away


Frank Hvam

Recommended Posts

2 timer siden, Willy skrev:

 

I'm sorry what

Der var nogen der lavede en ban request/staff klage på noget staff eller noget i den stil for at skyde hinanden om natten, så satte de en video ind, hvor ham de skyder kalder dem for cancer eller sådan noget og spørger om de skal have noget kemo, og at hele deres familie "har kemo". Intelligensen er i top.

Link til kommentar
2 timer siden, Willy skrev:

 

I'm sorry what

 

Lige nu, Tyndfed skrev:

Der var nogen der lavede en ban request/staff klage på noget staff eller noget i den stil for at skyde hinanden om natten, så satte de en video ind, hvor ham de skyder kalder dem for cancer eller sådan noget og spørger om de skal have noget kemo, og at hele deres familie "har kemo". Intelligensen er i top.

 

En spiller ved navn SpiNN rendte rundt en sen' nat på Evocity og sang lidt sange som han gået og arbejdet på. Mange af disse sange inkluderet ord som: dø, kemo, kræft og diverse roller i familien (far, mor osv).

Jeg nåede dog aldrig at modtage min egen sang, hvilket jeg er hammer krænket over, kun kedelige sætninger - der så resulterede i SpiNN's død.

 

Dog kan @Mayan fortælle jer hvordan det føles at få en hel sang dedikeret til en 😍

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.