Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - 22xgaming


22xgaming

Recommended Posts

Ingame navn: 22xgaming - [TQN OW 22xgaming]

SteamID: STEAM_0:1:51576777

IRL Navn: Mikkel

Alder: 15 (snart 16)


 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

  • Jeg har prøvet at være mod på en mindre Garry’smod server for lang tid siden. Men kan desværre ikke huske hvad serveren hed da det var et mindre spilcommunity.


 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:


 

Jeg synes at i skal vælge mig som mod fordi at

 

  • Jeg går meget op i at, ting bliver gjort ordentlig og bliver færdiggjort på en god måde.

 

  • Jeg holder ikke med nogen personer og skal høre begge sider af historien før at jeg tager en beslutning/afgørelse. Også selvom det måske kunne være en af mine venner der var i en case. De kunne jo sagtens være den skyldige.

 

  • Jeg vil gerne forholde mig så neutralt som muligt i en admin case da det ikke nytter noget at blive sur eller andet, det ville være uprofessionelt.

 

  • Er meget erfaren inden for darkRP og hvor af de 317 timer er på stavox

 

  • Hvis der nu skulle ske det at der ville blive travlt på serverne, så ville jeg droppe alt RP med det samme for at hjælpe andre spillere så de kunne få det bedste ud af dagen.


 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

  • Ja jeg har brugt meget tid på at finde ud af hvordan ULX fungerer, og kan derfor benytte det uden problemer da jeg har prøvet at være mod på en lille spille server før.

 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

 

  • Jeg er dansk statsborger og kan tale flydende dansk. Jeg bruger altid min mikrofon når jeg spiller da det giver den bedste spille oplevelse når man Rp’er. Man kan også bedre forklare ting når man bruger mikrofon. Fks når man er i en admin case så er det en fordel.


 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Lige nu kan jeg være på fra:

 

  • 18:00 - 23:00 cirka hver dag da jeg arbejder i hverdagen.  Men i weekenden er det anderledes. Der kan jeg nok være på længere Men det variere da der kan komme ting op såsom at man skulle ud at spise med sin familie eller andet.



 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

 

  • Nej, jeg synes at jeg er kommet godt igennem alle spørgsmål og føler at alt er som det skal være.


 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.