Expel Skrevet Maj 6, 2020 Del Skrevet Maj 6, 2020 Jeg lagde en tråd ud for noget tid siden med hvordan jeg tjekker om en door er åben. @Scaled kom så med en løsning som virkede Citat function number entity:isFaded() { return This:getMaterial() == "sprites/heatwave" } men nu vil jeg gerne gøre det samme igen men skal gøre det på ret mange døre (ca 10) og med den funktion oven over har jeg ikke kunne finde på nogle anden måde et få døren til at opføre sig som et entity så jeg kan altså ikke bruge getMaterial() på det. nogle ideer? grunden til at det ikke virker er fordi jeg ikke gider at skulle gå og sætte hele mit smart door system op forfra hver gang jeg sætter min base Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dynn Besvaret Maj 6, 2020 Del Besvaret Maj 6, 2020 Smartdoors har sin egen entity-class, så du kan bare finde alle smartdoors i nærheden af din e2 f.eks., og så smide dem i et array. Så tjekker du bare entities i det array med funktionen du har postet? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Expel Besvaret Maj 6, 2020 Forfatter Del Besvaret Maj 6, 2020 Jeg har fixet problemet nu. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Arkiveret
Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar