Hop til indhold
Stavox

E2 crasher (Script error)


Expel

Recommended Posts

En som tjekker biler i nærheden af mig og hvis ejeren af bilen er eftersøgt skriver den hvilke bil det er og at den er eftersøgt 

 

og så kan jeg også skriv !i <navn> eller !info <navn> og så giver den mig en masse information på personen 

 

og til sidst kan jeg trykke "c" men jeg peger på en bil og så skriver den hvor hurtigt den køre om den er stjålet om ejeren er eftersøgt og lidt andet

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, ibex123 skrev:

En som tjekker biler i nærheden af mig og hvis ejeren af bilen er eftersøgt skriver den hvilke bil det er og at den er eftersøgt 

 

og så kan jeg også skriv !i <navn> eller !info <navn> og så giver den mig en masse information på personen 

 

og til sidst kan jeg trykke "c" men jeg peger på en bil og så skriver den hvor hurtigt den køre om den er stjålet om ejeren er eftersøgt og lidt andet

Hvor har du e2 fra?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er en lua fejl, og det kunne meget vel være en af de problemer som Aske så fint har lavet en liste af. Jeg tror forresten din E2 er ulovlig, da det umiddelbart ser ud til, at den bryder den nye regl om hvornår en E2 må identificere en spiller.

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, ibex123 skrev:

En som tjekker biler i nærheden af mig og hvis ejeren af bilen er eftersøgt skriver den hvilke bil det er og at den er eftersøgt 

Du lavede et post igår ang. noget med at kunne finde ting i et specielt område, du skal nok bruge findInSquare() i dette tilfælde, hvis det overhovedt er lovligt at checke fra dig selv af.

 

39 minutter siden, ibex123 skrev:

og så kan jeg også skriv !i <navn> eller !info <navn> og så giver den mig en masse information på personen 

Så længe du har set deres navn tror jeg det er lovligt, du skal bare ikke få chaufføren af bilen og så tage information på ham, medmnindre det er en automatisk fartmåler.

 

40 minutter siden, ibex123 skrev:

og til sidst kan jeg trykke "c" men jeg peger på en bil og så skriver den hvor hurtigt den køre om den er stjålet om ejeren er eftersøgt og lidt andet

Du skal have din fartmåler i hånden før du må tage hans fart og bruge det til noget.

Husk at check om du holder fartmåleren i hånden.

if ( owner():weapon():type() == "cabr_speedmeter" )

 

 

E2 funktioner må ikke misbruges som f.eks. at få information om spillere du ikke burde have på retmæssig vis. At printe/vise navne på folk der passerer en ranger er også imod denne regel.
Hvis du gerne vil identificere en person med en E2, er det et krav at en spiller direkte skal interagere med din E2 på en eller anden måde. F.eks kan det være de skal trykke på en skærm, eller en knap forbundet til E2'en.
Som politi må man gerne bruge information man kan få fra KR. Dvs. at du gerne må f.eks have en ranger der scanner en nummerplade, for at se om ejeren af bilen er eftersøgt. Dog må du ikke se om føreren er eftersøgt, da du jo ikke kan opfylde kravene ovenfor.
Automatisk fartmålere er dog undtaget fra denne regel, og må altså godt give bøder ud til føreren af biler.

 

Tror ellers din E2 er lovlig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.