Expel Skrevet Maj 4, 2020 Del Skrevet Maj 4, 2020 Hvis jeg gerne vil have et område hvor alt inde i det område bliver tjekket konstant. er der en måde at gøre det uden at skulle loop alle spillere på serveren. fx. Hvis jeg definere et område i e2'en og så hver gang der går en person ind i området printer den personens navn er dette muligt uden at skulle loop alle spillere på serveren? hvis nej hvad er så den mest optimale løsning at loop alle spillere på serveren? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Scaled Besvaret Maj 4, 2020 Del Besvaret Maj 4, 2020 find() funktionerne - https://github.com/wiremod/wire/wiki/Expression-2 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kasper Besvaret Maj 4, 2020 Del Besvaret Maj 4, 2020 @name Kasper er sej @persist Pos1:vector Pos2:vector Target:entity if(first()) { Pos1 = vec(0,0,0) Pos2 = vec(10,10,10) findIncludeClass("Player") Target = findPlayerByName("Kasper") } if(Pos1 & Pos2) { findInBox(Pos1,Pos2) Found = findToArray() foreach(K,V:entity = Found) { if(V == Target) { print(Target:name()) } } } interval(1000) Her er en måde. Ved dog ikke om det er den bedste måde at gøre det på. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Expel Besvaret Maj 4, 2020 Forfatter Del Besvaret Maj 4, 2020 Tak begge to det hjalp meget. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Arkiveret
Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar