Hop til indhold
Stavox

[Solved] HaniSkilz


Recommended Posts

Dit ingame navn: Mark
Staff ingame navn: HaniSkilz
Forklar situationen: Jeg smider en ud af en bil som er stjålet eller som han ikke er tilfojet til og så siger HaniSkilz at det må jeg ikke når han ikke er tilføjet og så får jeg ban for politi i 60 minuter og så siger jeg at det må jeg godt og han kan ikke banne mig for det sår vil han give mig jail i 600 sekunder og jeg bliver ved med at forklare ham at jeg godt må men han forstår det ikke til sidst får jeg ban i 60 minuter og synes det er en fejl fra hans side da jeg ikke har gjordt noget forkert ( Synes jeg ) 
Bevis: Ingen er bannet
Link til kommentar
Del på andre sites

Der var ingen grund til at smide ham ud af bilen da han var med ejer af bilen, der udover havde han intet ulovligt gjort.

Du fik job ban også der efter bliver du ved med at spamme @ med at du vil snakke med mig pga jeg gav dig ban. Derudover siger du at du ved mere end jeg gør. At du ved hvad jeg må gøre og ikke må gøre.

 

Du disrespekter mig endnu en gang ved at du hentyder til du ved bedre end mig, om hvad jeg må gøre og ikke gøre.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm
HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay.

Ikke fordi jeg skal blande mig eller noget, men altså nu har jeg set en masse staff klager af dig, og jeg ved ikke om du også har bemærket det, men det er lidt svært for staff og gøre noget når du bare siger "Bevis: Ingen er banned" Men det er self bare min mening.

Jeg syntes personligt det ville være lidt træls hvis det var mig der skulle tage et valg ud fra en klage hvor jeg ikke ved om sagen er 100% rigtig fra din side af DoctorDim!

 

Denne besked er ikke for at støtte @HaniSkilz Eller noget men det er bare en tanke jeg har.

 

M.v.h ZzeA // Simon 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej ZzeA det er nu den anden staff klage han har lavet på mig, har givet min version over ts til Mads Madsen.

 

Det der stort set skete var at jeg også var betjent og var lige ved siden af, havde næsten lige stoppet dem osv og ham der kørte havde intet ulovligt gjort med bilen som han også var add'et til som med ejer af bilen.

 

Så siger til DoktorDim der ingen grund er til at smide ham ud af bilen hvor han så ikke hører efter, der efter tager jeg ham op på et tag også siger han at han ved bedre hvad jeg må end jeg selv gør og at han ved bedre end jeg.

 

Han har ikke kigget ordenligt på bilen og det var han's ejen fejl. Der er intet i den her staff klage og i den sidste staff klage havde han løjet over for 3 staff's både mig, Ronaxi og Mads Madsen.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.