Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban ansøgning - Laurids


Laurids

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:73893757

Hvorfor skal du unbannes: Jeg skal unbannes, fordi jeg savner og spille på serveren og jeg ved at jeg har lavet noget møg derinde og har gjort det flere gange og det vil jeg sige 1000 gange undskyld for. Jeg har engang haft vrede problemer, men det er blevet bedre og jeg kan håndtere det meget bedre nu. Jeg lover også at jeg ikke troller mere og, hvis i giver mig en chance mere så vil jeg bruge den chance til at bevise, hvor meget jeg har ændret mig som person, for det jeg har gjort er uacceptabelt og staffsne handlede på den rigtig måde.

 

Jeg håber i vil give mig en sidste chance og at i kan tilgive mig for det møg jeg har lavet.🙏

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej CreaMY

Det kan jeg godt forstå du siger, for jeg har været et KÆMPE røvhul over for staff og ikke mindst spillerne derinde, men jeg vil kunne garanterer DIG, spillerne og hele jeres staffteam, at jeg har ændret mig personligt, men også min opførsel er bedre efter der er sket nogle ting personligt, som har lysnet mit liv mere op og har mere glad energi og positivitet. Desuden er jeg også blevet MEGET bedre til rp end før. Jeg savner helt vild og spille derinde med min ven og lære nye mennesker og kende, da jeg ved det er det bedste jeg ved. Jeg savner også virkelig det community der er derinde.

 

Mvh. Laurids

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.