Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - Slamboe - Flynn


Whoopsudead

Recommended Posts

Dit in-game navn:Whoopsudead (og D luffy som jeg laver ban req for)
Spillerens in-game navn:Slamboe og Flynn
Dit SteamID: Whoopsudead:STEAM_0:1:73105032 D luffy: STEAM_0:0:142169753
Spillerens SteamID: Slamboe: STEAM_0:0:88940487 Flynn: STEAM_0:0:222579859
Tidspunkt for hændelse: Ca 23:56
Hvilke regler er blevet brudt: Misbrug af demotion vote, Diskriminering og Job abuse (15.20)
Hvad skete der:2 betjente beder Flynn om at komme ud så de kunne snakke hvor Flynn nægter og komme ud så laver de warrant og rykker ind i basen for at arreste ham for ikke og adlyde politiet's ordre.
Hvor efter Flynn så voter for og få D luffy demotede for: RDA selvom han ikke gjorde som politiet bedte ham om og da D luffy bliver demotet råber Slamboe så "HA DIN BØSSE AHA!".
Imens jeg sidder og skriver ban requesten er de så kommet tilbage på evocity hvor de løber og skyder hindanden når de er politi (For at få gratise våben) i det offentlige da Flynn så løber forbi mig 
og våbentjekker mig imens
Beviser:https://medal.tv/clips/23178516/xnVHkJPFSiLX https://medal.tv/clips/23182128/d13377RoiHai
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil gerne sige at det var et uheld jeg sage haha din bøse og at jeg gerne i morgen nå jeg vågner at vi laver en case og at vi kan snakke jeg var troll i dag sammen med flynn og viste godt jeg havde lavet noget jeg nok ikke skulle have gjort

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.