Hop til indhold
Stavox

[Solved] Regler under raid ..


nicklasn

Recommended Posts

Nu ligner det ikke lige der er nogle specifik regel for det her ...

 

 jeg har lige haft en episode hvor vi som politi er ved at raide en base, og i det vi står og prøver at komme ind løber en af personerne ud af deres base og skyder efter os han løber så hurtig tilbage  , jeg løber så efter ham og igennem hans smarte dør som åbner ved at han går igennem den og sidder så stuck, han går så over og åbner og idet samme skyder han mig .. jeg ville mene det var Fading door abuse , da i de mange år jeg har spillet perp har det aldrig været tilladt at forlade sin base og så lukke dørene igen , ved godt der ikke er nogle regel for det men kan man ikke finde ud af et eller andet med at man ikke må løbe ud og ind af basen for at skyde :)

 

Peace out 

 

Nicklas

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Jan T said:

Var døren åben i 5 sek? Lukkede han den selv? Åbnede han den ikke? Hvis han åbnede den havde du da ikke tid til at selv og skyde ham da du måtte have dit våben fremme midt i et raid?

den var åben i 5sek . men kunne ikke skyde ham da jeg sad stuk .. og i det han nærmede sig døren og den åbnede skød han så kunne ikke rigtigt nå det

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes ikke der er nogen grund til at lave en regel for det...

Grund:

- Det er nemt for politiet at stungunne ham hvis han løber ud i jer alle sammen.
 

- Hvis i først får ham, kan i nemt komme ind til deres base.

 

- Det lidt 50-50 hvem det ender godt for.. Man kan samme det som suicidebombing hvis han bare løber ud i alt politi, kan det være at han får nogen af jer.. Men i kan også nemt få ham
 

Kan ikke se hvorfor der skulle være en regel om det, Hvis bare de overholder de regler som der er i forvejen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.