Hop til indhold
Stavox

Alle SOURCE ENGINE SPIL er i øjeblikket IKKE SIKKER at spille lige nu.


Sokke✌

Recommended Posts

Bare rolig i skal ikke være bange for at spille spile spil men bare så i forstår det der sker. Der er ikke en stor change for at det her sker for dig. Men bare noget viden til hvad der altså sker lige nu. Gmod er ikke Effektet af det her!

Alle SOURCE ENGINE SPIL er i øjeblikket IKKE SIKKER at spille lige nu. Grundlæggende lækkede nogen Source koden til spillet, og der har allerede været en RCE (ekstern eksekvering af kode), der væsentligt sætter din pc i fare for at blive hacket. Det er langt ud over min forståelse, men dybest set skal du bare ikke spille SOURCE ENGINE, før Valve sorterer spillet. Hvis du allerede har spillet SOURCE ENGINE i dag, kan jeg varmt anbefale at bruge en software til detektion af malware for at se, om du har noget ondsindet på din pc.

Efterhånden som der kommer flere oplysninger, er jeg sikker på, at eksperterne vil være i stand til at fortælle os mere om, hvad vi skal gøre med spillet, men så vidt jeg kan fortælle, er vi stort set bare nødt til at vente på, at Valve skal gøre noget.


Hvad syntes i?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, ItsSokke✌ skrev:

"Bedst at bare spille noget Animal Crossing eller noget."

10hi 😄

Men okay, så må vi bare vente lidt på at Mr`VNN kommer med nogle flere detaljer om det!.

Altså det virker faktisk til at være rigtig, hvis man bare lige laver en hurtig søgning på Youtube, kommer alle disse videoer frem omkring det. @Critz

https://www.youtube.com/results?search_query=source+code&sp=EgIIAg%3D%3D

Og så kan man også tjekke Steam DB, som man nok højst sandsynligvis kan stole på, som skriver 1252961862058205184

-
Okay, jeg ved godt at dette er meget seriøst ting, men den her meme er ret lol.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dynn skrev:

Det kommer ikke til at have nogen påvirkning hvis du spiller gmod. Gmod kører på en ældre version, som er patched en del mere end de andre source engine spil takket være personer som Willox og Leystryku.

Ydermere ville den største fare ligge i, at tilslutte untrusted servere - og hvis vi havde nogen onde intentioner, ville vi have muligheden med vores content downloader.

Client-wise, er der heller ikke noget at frygte i gmod pga. client-server-separeringen. 

Ja okay, det giver mening, altså mest fordi at det ikke kører på source code fra 17/18?, og fordi at de har patched det?.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Dynn skrev:

Det kommer ikke til at have nogen påvirkning hvis du spiller gmod. Gmod kører på en ældre version, som er patched en del mere end de andre source engine spil takket være personer som Willox og Leystryku.

Ydermere ville den største fare ligge i, at tilslutte untrusted servere - og hvis vi havde nogen onde intentioner, ville vi have muligheden med vores content downloader.

Client-wise, er der heller ikke noget at frygte i gmod pga. client-server-separeringen.

 

- Og lad være med at bruge Avast.

Når, okay cool. Tak for info @Dynn😉

Håber ikke jeg lyder dum når jeg skriver det her HEHE.

Link til kommentar
Del på andre sites

Dette har ikke nogle påvirkning på Gmod, da det ifølge Dynn skulle være mere sikkert.

Men for at vise et eksempel af hvad dette nye leak kan ende med af dårlige ting, fandt jeg denne video her som viser, hvor farligt dette kan komme til at være, og derfor igen....

IKKE SPIL CSGO PÅ UOFFICIELLE SERVERE!....

Spoiler

 

image.png.2670b4573c5096f6e84a0b26d809ded2.png

ups, skulle nok lige tjekke komplementar før jeg brugte den video. (den var vist fake Xkow).

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okay, den her video viser et "koncept af" hvad et RCE angreb potentielt kan gøre.

Dog er det ikke et rigtigt angreb, da folk nok først lige skal udvikle hacking programmer til det først.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Dette har ikke nogle påvirkning på Gmod, da det ifølge Dynn skulle være mere sikkert.

Men for at vise et eksempel af hvad dette nye leak kan ende med af dårlige ting, fandt jeg denne video her som viser, bare HVOR seriøst og farligt dette kan være, og derfor igen....

 

IKKE SPIL CSGO PÅ UOFFICIELLE SERVERE!....

(PS så larmer musikken i videoen, så du bør lige mute den).

 

@ItsSokke✌

Shit :mindblown:

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Dette har ikke nogle påvirkning på Gmod, da det ifølge Dynn skulle være mere sikkert.

Men for at vise et eksempel af hvad dette nye leak kan ende med af dårlige ting, fandt jeg denne video her som viser, bare HVOR seriøst og farligt dette kan være, og derfor igen....

 

IKKE SPIL CSGO PÅ UOFFICIELLE SERVERE!....

(PS så larmer musikken i videoen, så du bør lige mute den).

 

@ItsSokke✌

det der ser ret fake ud

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.