Hop til indhold
Stavox

[Solved] kamera/overvågning (PD)


Mathhias
Message added by Emoyly,

Det ville desværre kunne misbruges for slemt (med clientside hacks), til at det giver mening at lave.

Recommended Posts

Jeg har tænkt på om man måske kunne få Kamera i PD?

Hvordan det kun fungere:
Jeg tænker at det kun fungere på den måde at på politi appen, vil der være et sted hvor du kan gå ind på PDs kamera. Der kun fx være et kamera ved politi bank boksen, mine gården, og i respiration. Du kan så for din ipad holde øje med PD som polti.
Men jeg synes også godt at man sgu kunne smadre kamerane. Så der vil være sort skærm når det kamera er smadret (skudt).

 

Hvad hjælper det på:

Jeg synes at PD raids næsten altid ender med at dem der raider vinder. Der med for de nemme, og mange penge. Det vil også hjælpe på fange flygt. Det giver politiet en bedre chance for at holde øje med PD. Det vil give en bedre RP synes jeg.

Fin pus:

Jeg tænker at når man kommer ind på appen. Vil man kunne med en pil til venstre og højre komme til de forskelige kamera. Når et kamera bliver ødelagt (skudt) vil der være en sort skærm på det kamera.

Mvh Mathiastree

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, Mathiastree skrev:

Men jeg synes også godt at man sgu kunne smadre kamerane. Så der vil være sort skærm når det kamera er smadret (skudt).

Giv også granater noget brugbarhed og lave en "sluse" fra et skjult sted(fx rummet før eller udenfra) over til kameraet hvor man kan kaste en granat ind. Det vil gøre det mere risikabelt at PD raide men også betydeligt nemmere hvis ingen er i området.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Mathiastree skrev:

Jeg synes at PD raids næsten altid ender med at dem der raider vinder. Der med for de nemme, og mange penge. Det vil også hjælpe på fange flygt. Det giver politiet en bedre chance for at holde øje med PD. Det vil give en bedre RP synes jeg.

Der var også engang at man kunne se det på en eller anden skærm i sin politibil, der var placeret en kamera så man kunne se hvis fangerene flygtede, pdraid osv. 

 

Jeg syntes personligt dette forslag er brugbart.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Mathiastree skrev:

Jeg synes at PD raids næsten altid ender med at dem der raider vinder. Der med for de nemme, og mange penge. Det vil også hjælpe på fange flygt

Jeg ved ikke hvilken politistyrke du er i, men jeg oplever stort set altid at det er politiet der vinder. (Kommer self. også an på hvor mange de er der raider, men hvis de kun er 5 stykker ca. burde det ikke være et problem)

De har allerede så mange fordele, men helt klart ikke nogle som jeg syntes skal fjernes.

Vi har 200 armor og en taser.

 

Edit:

Har også lavet et tidligere post med ang. et kamera, dog har vi ikke helt samme ide.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.