Hop til indhold
Stavox

Bedre jobs og sjovere ;D


BlupBlup

Recommended Posts

Buschauffør Den her bus vil gøre jobbet meget sjovere. Folk kan tryk på en knap som hedder STOP og så kan Buschaufføren se at han skal stop
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=385180265&searchtext=Bus Og mere darkrp PS har selv prøvet den her bus. Man skal øve hvis man skal kunne køre bussen xD

Drug Dealer ikke bare en normal drug dealer. Nogle mods hvor man kan ryge, hvis det er muligt det vil være meget sjovt og mere Darkrp

Radio Vært det kan vær jeres første V.I.P Job. Det vil være super sjovt at skyde nogle sange ud til de andre 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tja det kunne være nogle fede jobs men jeg tror ik det er muligt at man kan få et addon så man kan ryge men der er nogle med lsd.. osv 

Har også nogle forslag til nogle jobs fx.

 

Maybe flere swat/potiti jobs såsom S.W.A.T sniper ,og en FBI, Secret service for Mayor.

Et hippi job.

 

 

//RolfDk //-Mod

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tja det kunne være nogle fede jobs men jeg tror ik det er muligt at man kan få et addon så man kan ryge men der er nogle med lsd.. osv 

Har også nogle forslag til nogle jobs fx.

 

Maybe flere swat/potiti jobs såsom S.W.A.T sniper ,og en FBI, Secret service for Mayor.

Et hippi job.

 

 

//RolfDk //-Mod

 

 

 

 

Der er drugs addons med cigaretter osv.

Men jeg syntes ikke et hippi job, lyder særlig sjovt. Så -1 til den idé.

Men ellers Secret service og FBI, lyder godt.

 

-Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.