Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request - Deagle


DEAGLEMEISTER

Recommended Posts

Hej Stavox. Jeg vil gerne starte ud med at sige, at jeg koksede op i alt. Min opførsel var på ingen måde acceptabel, og jeg kan stadig ikke forstå hvad der gik af mig den nat. Jeg opførte mig som et kæmpe stort fjols, og det fortryder jeg så utroligt meget. Hele dagen havde jeg haft en utroligt kort lunte, og jeg kunne ikke tolerere noget. Jeg skulle bare have gået i seng i stedet for, at have svinet så mange mennesker til. Jeg har aldrig før, opført mig så utroligt dårligt, foran andre mennesker. Jeg havde det simpelthen så dårligt med mig selv, efter jeg havde sagt de vulgære ting til de vedkommende. Jeg kunne blive ved med at undskylde, men det ville ingen nytte have, på det jeg sagde. Hvis jeg kunne trække noget af det jeg sagde tilbage, så ville jeg have gjort det sekundet efter, det var sluppet ud af min mund. Jeg vil gerne personligt sige undskyld til de mennesker, som jeg talte grimt til - på Discord eller anden form for kommunikation. Min straf var præcist det der passede til mig, og det er jeg inforstået med. Jeg vil også gerne sige undskyld til @Bimse👌, for den måde jeg snakkede til ham på. Bimse og jeg havde altid holdt os på samme plan, og var aldrig før blevet sure på hinanden. Jeg opførte mig så utroligt flabet overfor, Bimse og alle de andre jeg snakkede med. I al den tid jeg har været banned, har jeg bare grublet over hvordan jeg nogensinde, kunne opføre mig sådan. Jeg savner så utroligt meget, at tale med folkene fra Stavox...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.