Hop til indhold
Stavox

[Solved] Job abuse igår


Recommended Posts

Dit in-game navn:foxsis 
Spillerens in-game navn:Gunner Jensen
Dit SteamID:STEAM_0:1:41594196
Spillerens SteamID:STEAM_0:1:147504743
Tidspunkt for hændelse:måske være kl igår måske 19 eller kl 22:45 
Hvilke regler er blevet brudt: Stuck som poilti 
Hvad skete der:han går til en hjemløs så han stuck og slår han med den blå så sige jeg han må ikk og så har jeg bevise hvad han sige og hvad jeg sige til han så her i bevise
Beviser:https://medal.tv/clips/22591053
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej! @hallo foxsis! ¤()&&%

 

Jeg prøvede at stun @Bent Pedersen inden han gik ud fra PD, fordi der var AOS, hvis man ikke havde en bil inde på PD, hvilket han ikke havde.

Derefter vælger jeg at slå ham én gang med min stunstick, fordi jeg var irriteret over at jeg ikke måtte arrest ham ( han havde ikke noget imod det ).


Så jeg kan ikke se hvad jeg har gjort galt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg ser det, så har Gunner tazede Bent fordi han var indenfor AOS. Han har derefter stun-stickede ham 1 gang, fordi han har været træt af, at Bent gik ind. 

 

Det kan selvfølgelig altid se lidt forkert ud, at man tazer en, og så derefter begynder at stun-sticke ham - det giver jeg dig helt ret i.  Jeg tror dog ikke, at @Gunner Jensen har gjort det for at jobabuse, men mere som en advarsel til @Bent Pedersen. Hvis han ville have gjort det for at jobabuse, havde han nok slået ham flere gange, men i det her tilfælde, er det kun sket en gang.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil ikke betragte det som jobabuse, at Gunner slår ham en gang med sin stun-stick. Men som nævnt ovenover, så skal man holde de to ting adskilt. Nu har Gunner taget "fejlen" til sig, og sagt at det ikke kommer til at ske igen - jeg tænker derfor ikke, at der behøver uddeles straf.

 

Jeg lukker sagen her, såfremt @hallo foxsis! ¤()&&% ikke har noget at tilføje?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.