Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


Pigeonhunt3r

Recommended Posts

Ingame navn:Pigeonhunt3r
SteamID:STEAM_0:1:38671398
IRL Navn:Morten
Alder:15
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:fordi har været staff på 3 andre servere casperdk ejede den ene og den anden ejede en der hed lucas nyboder den 3 ejede en anden der hed lucas kopatter
Har du erfaring med ULX kommandoerne?:ja
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:ja er dansker
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:jeg har meget afaring
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:ja
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:admin som jeg var i en halvt år så en anden hvor jeg var admin som var 3 måneder og en mere som admin hvor jeg var i en uge pga den lukkede
Eventuelt lidt info omkring dig selv:spiller meget går til rollespil


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?:jeg tager ham op på et eller andet tag og snakker med ham hvis han løber eller skyder mig vil han få kick eller ban lidt efter hvad der er fair

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:tager ham op på et tag snakker med ham og ender snakken med at give ham den rigtige straf

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:jeg tager begge op på et tag og spørg hvorfor de opfører sig sådan og løser det hele

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:jeg vil banne ham i 10 min fordi man ikke må ddos fordi det er hack og imod reglerene på serveren og irl	

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:jeg vil be ham om at skifte det fordi det er nacistisk og ingen kan lide hitler

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:jeg vil tag ham op på et tag og snakke med ham og sige at man ikke må det give ham en warning fordi det er ikke okay og er imod reglerne på serveren
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.