Hop til indhold
Stavox

[Solved] Random Demote: dickhead


Granaten

Recommended Posts

Dit in-game navn: Granaten
Spillerens in-game navn: dickhead (Trixx) Spiller desuden udpeget af admin - checket at vedkommende var vicepolitichef som demotede)
Dit SteamID: STEAM_0:1:18832630
Spillerens SteamID: STEAM_0:1:87250278
Tidspunkt for hændelse: 11/04/2020 kl. 18:01
Hvilke regler er blevet brudt: Random Demote (Demote uden gyldig grund)
Hvad skete der: Jeg udfører jobbet som politibetjent (fartkontrol i byen), hvor jeg pludselig bliver demotet uden grund. Tager derefter kontakt til staff, hvor jeg blankt bliver afvist med, at det er han i sin fulde ret til uden at give en grund. På trods af, at jeg henviser direkte til regelsættet, så bliver jeg ikke hørt, hvorfor jeg er nødsaget til at poste problemet her - desværre.
 Regel: 15.17: "Brug af !demote af indsatslederen skal være med enstydige grunde, og "grimt sprog", "dårlig til sit arbejde" er ikke en grund." og 15.18 "Misbrug af ovenstående !demote kan give op til en uges ban."
Beviser:

 

 

 

 

demote.jpg

admin.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.