Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]logan smith


Voksmob DK

Recommended Posts

In-game navn: Logan smith

SteamID: STEAM_0:0:50157260

Alder: 19

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?      

jeg syntes det er et spændende job og vil gerne prøve at være i ledelsen og hygge mig med de andre betjente samtidig med at tingende stadig er seriøs. og vil elske at kunne lære mange af de ting jeg allerede kender til fra mig og give det videre til de andre betjente så de forhåbentlig også kan blive vicerigspolitichef en dag

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?    

er inde på serveren nærmest hver dag eller så tit som muligt og spiller tit som betjent hader dog når de andre i politiet ikke gider komunikere men ellers er jeg betjent så tit som muligt

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?    

vil gerne opnå at alle i politistyrken samarbejder mere og de ikke bare render rundt og leger og ikke gider kommunikere med hindanden og kommer og hjælper når der bliver bedt om det. vil også gerne opnå at folk kan have det lidt sjovt samtidig med at de er seriøse og laver deres arbejde ordentlig

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?     

har meget erfaring med ledelse fra staff fra forskellige servere både i arma og garrysmod og som indsatsleder indenfor politiet og alt det jeg kan tage med fra mine tidligere arfaringer vil jeg selvfølgelig tage med mig ind i politikorpset og gøre brug af det

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:     

er ordblind og har en diagnose som hedder “r 41 8” mere specifiseret som indlæringsproblemer

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.