Hop til indhold
Stavox

[Solved] Sully


Munkie

Recommended Posts

Quote

Dit ingame navn:MGamerDK

Staff ingame navn: Sully

Dit SteamID: STEAM_0:1:89027206

Staff SteamID: STEAM_0:0:102276071

Forklar situationen: jeg raider D1PE Stavox og blocker ham i døren med mig selv så skyder jeg ham og så går jeg ind i basen han havde printere og våben så ligger han død og siger jeg sutter pik og jeg er en nar der skal have Perm og inden jeg nåede at tage tingen kalder han mig i Admin case. han siger jeg har blocket ham med props og jeg forklare ham at jeg brugte mig selv men D1PE benækter at jeg gjorde det med min krop IN game. så står Dipe og siger grimme ting til mig i case, men sully gør intet ved det udover at sige han skal stoppe, men det gjorde han ikke så siger han at case er slut og jeg kan raide igen om 5 min. så forklare jeg at jeg stod i raid da han tog mig og jeg gerne vil have tingene der er i basen, men han sætter mig på jorden og går. det der iretere mig er at jeg ikke kunne tjæne lidt penge ud af det når jeg stod under raid da han tog mig.

Bevis: [Advert] MGamerDK: raid           Sully: !bring MGamerDK          (Someone) brought You

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal bruge som bevis. så jeg håber det er nok

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Dette bliver taget imorgen og så tager vi en snak på ts Mig, dig, og sully.

Derefter kan vi kun håbe på i bliver venner igen.

Fordi jeg mener at staff og players ikke skal have problemer med hinanden og hvis de får skal de prøve at løse det så godt de kan.

Tages imorgen (Sully og Mgamer har sagt ok)

Jeg låser ikke topic da i er velkommen til at skrive jeres mening omkring dette emne.

Og så tager vi det med i snakken imorgen.

 

Info: Det er okay at blokere døre hvis du bruger dig selv/din krop, bruger du props er brud på reglerne.

-----

Ingen latterlige kommentarer, Ting der ikke hører til her eller ting der ikke giver mening!

 

-Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.