Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Christiann


Recommended Posts

In-game navn: christiann

SteamID: STEAM_0:1:446830587

Alder: 13 snart 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg syntes at i skal vælge mig til Vicerigspolitichef fordi jeg er god til at holde hovedet koldt og er god under presset situationer. Jeg vil også være god til at lytte til min styrke hvis jeg bliver det.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er online hver dag fra ca. kl. 15.30 af. Jeg er ikke så meget  betjent når jeg er online men det vil jeg blive hvis jeg bliver Vicerigspolitichef.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne opnå at få en god styrke, kunne holde orden i gaderne og få et godt samarbejde med borgerne.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan være god til at sige hvordan min styrke skal raide fx. med KOS eller prinder. jeg er også god til at lytte til borgerne fx. hvis de har en klage til et piliti vil jeg tage en snak med det politi og så giver jeg dem 1 chance mere.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er ikke så god skriftligt så der står ikke så meget men jeg kan ikke finde på mere at skrive men jeg kan sige meget mere end der står der jeg ved bare ikke hvordan jeg skal skrive det.

 

//Christiann

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.