Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Jonas Larsen


Recommended Posts

In-game navn: jonas1999ok

SteamID: 76561198123413065

Alder: 20år

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

jeg kan bringe masser af erfaring indtil serveren fra Arma 3 RP og fivem og jeg har meget tid til at kunne Hvad er på serveren og på forum da jeg ikke går i skole mere fordi jeg er 20 år og er god til at håndtere stress og hvis jeg selv skulle sige det er jeg god til at holde overblik jeg synes at i skal vælge mig for frem for andre fordi jeg er god til at snakke med mennesker og forstå dem. Jeg kan se tingene fra begge sider af en konflikt, hvilket er en meget vigtig ting at kunne som politibetjent så ingen føler sig uretfærdigt behandlet. og Jeg kan holde hovedet koldt i stressede situationer og være fokusetet når det virkelig gælder. Jeg vil stå klar til at følge de odre jeg bliver bedt om til punkt og prikke  og I skal vælge mig fordi jeg har meget arfaring inde for politiet. Jeg ved hvad jeg laver og Jeg kan finde ud af og  Jeg bliver aldrig stresset og sur vis der er noget jeg ikke kan. Jeg har fuld forstålse vis jeg bliver fyret eller afvist er der okay. Jeg er god til og skyde

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? 

er lige gået fra arma 3 RP til G-mod RP og går ikke i skole mere så jeg har masser af tid og når jeg er inde på serveren så spiller jeg kun betjent

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil forsøge at bibeholde det gode samarbejde jeg har set i politiet jeg har set på serveren indtil nu da jeg synes det er ret godt er en Garry's Mod Server da jeg lige har været fra arma 3 RP. og synes politiet fungerer ret godt og det vil jeg gerne støtte

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

jeg kan bringe masser af erfaring indtil serveren fra Arma 3 RP og fivem da jeg har været betjent på begge slags og Det stiller flere krav for hvad man kan har meget erfaring indenfor politiet igennem og her er en lille liste over serveren Jeg har været betjent på https://docs.google.com/document/d/14pJErjCiKBTt3rE5BHgFKvsfVdc24wRM6-f688Zz1HI/edit?usp=sharing

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: en lille smule ordblind

og her er lidt ekstra informationer:

Jeg hedder Jonas Larsen jeg er ordblind og jeg kan godt lide at spille computer Kan godt lide at spille fodbold jeg er ikke så god til at læse og skrive men bliver bedre er 20 år bor på et opholdssted i lille Valby går ikke til noget lige nu Kan godt lide at flyve med droner har selv en flyver med den engang mellem jeg er en stille og rolig gut på 20 år og Jeg har en stor interesse i biler og knallert, computer og lyd. jeg bruger så meget tid jeg har tilbage foran computeren. Jeg går rigtig meget op i det jeg laver for at få det bedste ud af det! jeg elsker at bruge en hel weekend foran computeren, efter et stykke tid væk fra den og RP har jeg endelig taget mig sammen til at komme igang igen. Jeg er god til at holde hovedet koldt i pressede situationer, det er noget jeg ser som en af mine stærke sider.
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.