Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Flixx


Flixx

Recommended Posts

In-game navn: Flixx

SteamID: STEAM_0:0:239859462

Alder: 12 snart 13

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Fordi jeg er en meget aktiv spiller, og fordi jeg godt kendskab med både Rockford og Evocity.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Jeg er betjent meget, og elsker at spille som det. Jeg har dog et gang som jeg også spiller med, men spiller primært betjent.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? En respekteret styrke som alle borgerne kan lide. Jeg vil også opnå en styrke som består af folk som kan deres arbejde som betjent, og få dem til at lave en god rp. 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg kan bidrage med at jeg vil gå i dybden med de sager eller andet som kommer ind i politiet, og at jeg er en meget aktiv spiller. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej men i er altid velkommen til at spørge ind

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutter siden, Guzern skrev:

Jeg vil lige høre om en ting før jeg danner en holdning - Var det dig jeg lavede en rutsjebane med ud over kløften på Rockford i sin tid?

Nej ikke af hvad jeg kan huske.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.