Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning- Daniel Herup


danielherupdk

Recommended Posts

Ingame navn: Daniel Herup BB
SteamID: STEAM_0:1:67752400
IRL Navn: Daniel
Alder:  11

Meget ung men har været staff på 2 servere det gik fint.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Ja det har jeg jeg har været head admin på en server i gmod og admin på en anden server. Så ja det har jeg men jeg går ikke så meget AdminOnDuty så meget hvis den her bliver acceptet. Og har også været head admin på en minecraft server den gik ned efter 2 måneder der skete en fejl så de ikke kunne få den op.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  Jeg syntes ikke jeg er mere kvalificeret end andre spillere men vil godt prøve at være mod på stavox for at gøre serveren til noget bedre. Det er en god server men jeg tager det seriøst i admin cases. Og hvis den rdmer i admin case så bliver det en seriøs straff bliver ikke sur men vil bare ikke rdmes.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  Ja det har jeg men der er jo nye ulx commands jeg skal lære på stavox for der er nogle andre end de andre servere det har jeg set. F.ex

Returnweps og alt det der det skal jeg lige lære men jeg lære nemt.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:  Ja bruger min mic for det meste er født i danmark kan flydende dansk men har lidt problemer med at stave. Men ja bruger min mic for det meste.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 14:00-21:15

 

Tirsdag: 14:00-21:15

 

onsdag: 14:00-21:15

 

Torsdag: 14:00-21:15

 

Fredag: 12:00-23:00

 

Lørdag: 7:00-23:00

 

Søndag: 7:00-23:00

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Kan godt blive hidsig men vil prøve at styre mig så meget så muligt for har lidt vredes problemer og læser reglerne inden jeg spiller Darkrp. Og spiller ikke rockford bryder mig ikke om det map har spillet det meget så spiller kun evocity. Og den 17 juli skal jeg på ferie i 2 uger men har tid til at spille om aften.

 

Håber i acceptere den her :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.