Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Mohammed Sharmout


Recommended Posts

In-game navn: Mohammed Sharmout

 

SteamID: STEAM_0:1:440678993

 

Alder: 15

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg vil gerne være en del af ledelsen, da jeg kan bidrage med en masse god viden og yde en god arbejdsindsats. Jeg føler selv og mine venner siger til til mig at jeg er meget moden og er i stand til at lede en politistyrke. Jeg spiller tit på Stavox - Evocity og elsker at spille derinde. Jeg spiller også indsatsleder (såfremt der er plads) og synes selv jeg gør et godt stykke arbejde. Jeg vil også gerne være en del af ledelsen fordi jeg er god til håndtering af dårlige indsatser og det er vigtigt som en del af ledelsen sker det at en betjent gang på gang yder en dårlig indsats tøver jeg ikke med at fyre betjenten. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg på som betjent flere timer om dagen. Generelt bruger jeg hele min dag på computer. Så inaktivitet er ikke noget jeg kender til. For at være mere specifik bruger jeg omkring 5+ timer om dagen på at spille ved min PC. Det betyder jeg tit er aktiv såfremt jeg bliver accepteret.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Som en leder vil jeg hver gang jeg er vicerigspolitichef holde et møde og sørge for at alle har noget at tage sig til. Jeg vil få lavet våben og ID-tjek og sørge for at Stavox - Evocity bliver til en by uden kriminalitet. Jeg vil sørge for at betjentene der er ansat opføre sig ordentligt og yder en god arbejdsindsats. Hvis det skulle opstå at nogen af borgerne har problemer med betjentene, ville jeg også løse dem så alle har det godt uden nogle problemer. Som en leder vil jeg også kunne multitaske hvilket er vigtigt at kunne hvis man ansøger til en lederstilling.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Mit store engagement gør, at jeg vil kunne bidrage med at gøre Stavox - Evocity til en bedre by, holde orden i sagerne og fremme spillets formål. Jeg kan bidrage med en masse motivation og god viden så betjentene yder en god præsentation og arbejder fremragende. Jeg bidrager også med en masse nyttig information. Jeg bidrager også men en god holdånd og styrken holder sammen og alle er glade. Desuden kan jeg bidrage med en masse erfaring, fra da jeg var rigspolitichef på en FiveM server gennem en længere periode. Jeg var rigspolitichef i ca. 2-3 måneder, hvor jeg fik en masse nyttig information som jeg også kan bidrage med.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke lige hvad jeg kan komme i tanke om.

 

Jeg ser frem til at høre fra jer, og står selvfølgelig til rådighed med yderligere information, hvis i skulle ønske det.

VH Afnaarn Haider

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.