Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny server til englene


big boy DK

Recommended Posts

Hej Stavox

 

Jeg synes at Stavox er beder eng alle de andre server (det er også engelsk)

Så hvad nu hvis vi laver en engelsk server til alle der taler engelsk.

Så de også kunne se hvor meget bedre Stavox er eng alle andre server.

Jeg tror at de vil elske det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Glymse said:

Skulle der så også komme et engelsk forum?

Og hvem skulle være mod?

 

 

Ja et engelsk forum det kunne man godt.

Man søger efter nogle mods og midlertidige kunne danske Armins komme ind

Og blive engelsk admin

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror ikke folk kender Garry's Mod communities helt ordenligt. Jeg har både været mod, admin og ejere af både engelske og danske communities. Forskellen er stor hvor folk bryder reglerne, danskere råber konstant Fuck the police osv. lige op i folks hoveder og micspammer for sindssygt, hvor englændere mere random arrester.

 

Ved godt det er en generalisering, men tror alle community owners kan perspektivere det der til deres eget community.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan være en mulighed i fremtiden, dog skal jeg have noget mere tid først og fremmest, det kommer i august, at jeg får mere tid. Så til den tid kan det være en mulighed men det ser vi på til den tid. Hvis det sker, kommer der bare en engelsk sektion på vores forum hvor de engelske kan være, det vil sige at vi får 3 servere op i det hele, så kan vi jo se på hvordan det kommer til at gå til den tid, jeg regner stærkt med selv at have noget mere tid fra august da jeg starter i skole der, da jeg skal igang med en lære-periode i mit såkaldte lærlingfag, dog er det ikke helt sikkert at det sker endnu, men det er en mulighed og jeg tager den også med DyNATO på et tidspunkt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.