Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] e2 scam


Recommended Posts

det er noget tid siden jeg blev banned og kan sagtens se nu hvorfor jeg er blevet banned det var dumt  at tage den e2 fra sprit lone som kun var blevet lavet til sjov mellem os 3. Det var også dumt af mig at bygge i et hus så det lignte at jeg lavede  noget som skulle bruge en e2 og når folk så prøvede at hjælpe sendte den så pengene til mig. Men alle de penge jeg havde fået blevet sendt tilbage med det samme.  Det hele var bare for at lave sjov med folk og se deres reaktioner tænkte mig overhovedet ikke om og kan godt se det ikke er sjovt og at misbruge e2. kan godt se jeg skulle have tænkt mig om og have stopped men det gjorde jeg ikke. kunne rigtig godt lide den server det er også derfor jeg vil prøve igen.  jeg er blevet klogere med al den tid der er gået så tænker jeg er klar til at prøve på ny. 

kh Benny 

steam id:  STEAM_1:0:455701367

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.