Hop til indhold
Stavox

[Solved] Misser dårlig admin


MANS Uffe Elbagger

Recommended Posts

Dit ingame navn:Uffe Elbagger
Staff ingame navn:Misser
Dit SteamID: STEAM_0:0:112605453
Staff SteamID: STEAM_0:0:132651080
Forklar situationen: Jeg var politimand og havde købt et hus hende ved kirken men da jeg tog tilbage til huset sagde en admin at jeg ikke kunne bo i huset fordi jeg var politimand og at jeg skulle skifte job vis jeg ville beholde det. så jeg skiftede job til borger da admin (misser) træk mig væk fra min grund og sagde at jeg skulle stoppe med at irriterende en anden som havde et hus der. han tvang mig derefter til at fjerne mine props og solgte mit hus. 
Bevis: Jeg har ikke nogen beviser, men der var 2 admins tilstede så jeg håber at ham som ikke var misser kan klare situation op.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Som betjent må du ikke eje bygninger uden at meningen med det er at du vil træne eller andre politi-ting

Du købte huset for at irritere Per som på det tidspunkt skulle købe alle husene(ved kirken) 

Jeg fjerner ejerskab for dig da du ikke skal bruge huse til privat forbrug når du er betjent

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Misser skrev:

Som betjent må du ikke eje bygninger uden at meningen med det er at du vil træne eller andre politi-ting

Du købte huset for at irritere Per som på det tidspunkt skulle købe alle husene(ved kirken) 

Jeg fjerner ejerskab for dig da du ikke skal bruge huse til privat forbrug når du er betjent

 

 

Skiftede han ikke jobbet i mellemtiden, samt havde props derinde? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Niks han skiftede job, et godt stykke tid efter. Der er mange der laver det trick for at irritere og kunne hurtigt finde ud af at det var for at irritere grundet: 

 

- det var ved kirken (man skal eje alle husene)

- som betjent bruger man ikke et hus sådan som ham valgte at gøre det

- valgte at fjerne ham som doorowner da han hellere ville diskutere hvorfor han ikke måtte som betjent i atedet for at gøre det der blev sagt

- han var en del useriøs

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, ZeNoxXi skrev:

@Misser Man skal ikke eje alle huse for at bo der, det er kun hvis man vil lukke det hele af.

 

@MANS Uffe Elbagger Du må godt have et hus eller en bygning, dog kræver det, at det bruges til en form for politi arbejde, og hvis du er i gang med at bygge det, skal du ikke gøre det som betjent.

 

Det i orden, Det vil jeg huske 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.