Hop til indhold
Stavox

Bærebar computer


Lolly

Recommended Posts

Hej, Jeg har ikke så meget styr på computere og mine forældre er skilt så derfor har jeg en bærebar gaming computer men har tænkt mig at købe en stationær pc når jeg bliver konfirmeret, Er det virkelig så svært at transportere en stationær computer som alle siger?

 

pls svar har ingen ide omkring det

 

 

-Lolly ( Skrt skrt )

Link til kommentar
Del på andre sites

Det tager ihvertfald længere tid. 

Men HVOR lang tid kan man ikke præcis svare på, men regner da med Ca 10 minutter. 

Har talt HELE pakningen sammen, kabler, computeren og skærmen. 

 

Men man kan altså ikke helt sige en fast tid, da det afhænger af humør og person. 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, WimBlim skrev:

Det tager ihvertfald længere tid. 

Men HVOR lang tid kan man ikke præcis svare på, men regner da med Ca 10 minutter. 

Har talt HELE pakningen sammen, kabler, computeren og skærmen. 

 

Men man kan altså ikke helt sige en fast tid, da det afhænger af humør og person. 🙂

 

Okay, Har fået at vide fra venner det tager mindst 20min og tage ned og 30 min at tage op så må de ikke kende klokken

Link til kommentar
Del på andre sites

Personligt flytter jeg min stationær hver uge og vil faktisk sige at det tager længere tid at sætte op igen fordi at når du pakker ned er det bare alle kabler ud og ned i en pose/kasse. Mens at pakke ud der skal du ligge dem og rette til så lortet ikke filtrer sig sammen også musen ikke ligger over keyboardet.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Aske skrev:

Personligt flytter jeg min stationær hver uge og vil faktisk sige at det tager længere tid at sætte op igen fordi at når du pakker ned er det bare alle kabler ud og ned i en pose/kasse. Mens at pakke ud der skal du ligge dem og rette til så lortet ikke filtrer sig sammen også musen ikke ligger over keyboardet.

Okay, Tak for svaret!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.