Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Reduceret Unban - Magnussss


Magnus.

Recommended Posts

Velkommen til Min Unban Request

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:507562301

Hvorfor skal du unbannes: Først og fremmest vil jeg ikke have unban, men reduceret Unban ( til 10 dage ). Jeg var du og fuckede op. Jeg blev også spurgt efter hvor lang tid jeg selv syntes at jeg skulle have ban. Jeg var dum og svarede ikke på det. 

 

Propclimb: Det med Propclimb var rigtig dumt. Jeg propclimbede fordi jeg skulle over et hegn. Jeg var PET, og borgmesteren sagde til mig vi skulle snakke. Så gik jeg med ham og så fyrede han mig lige da jeg var blevet PET. Så valgte jeg at blive mekaniker og satte en Mekanikker prop. Så jeg kunne komme ind på borgmesterens grund igen.
 

Aftale med Dynn: Jimboe, den aftale vi havde skrev jeg ikke ned. Men jeg lover dig hvis jeg bliver accepteret til Reduceret/unban. Så SKRIVER jeg vores Aftale ned på et stykke papir og hænger det op på væggen ved siden af mig.

NLR: Det NLR, Jeg blev drabt ved min mekanikker bil. Så valgte jeg gå tilbage og køre videre(MEGET DUM IDÉ).

 

I kan sende mig Pm her på forum. For mere information.

Kærlig Hilsen Magnus

______________________________

image.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Grund: Bryder aftaler omkring mængde af cases, propclimber lige efter unban og NLR

Navn: Magnussss

AdminID: STEAM_0:1:39487210 - Maxx0758 [senioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 13-02-20 21:20


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.