Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Nichlas


Nichlas'

Recommended Posts

Ingame navn:

Nichlas

 

SteamID:

STEAM_0:0:101194759

 

IRL fornavn:

Nichlas

 

Alder:

15 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Garry’s mod:

  • Stavox

Jeg har været staff på Stavox 1 gang før, hvor jeg forblev moderator indtil jeg sagde op.

Jeg fortryder rigtigt meget at have sagt op, og det er også derfor jeg laver en ny.

Grunden til, at jeg sagde op var fordi jeg havde mistet lysten til stcomputer

 

 

Jeg hjalp spillere dagligt og havde intet imod at stoppe RP for at tage cases.

Jeg føler selv, at jeg gjorde en forskel og det synes mange spillere på daværende tidspunkt også.

 

 

FiveM:

  • SmokeRP

Et stykke tid efter jeg sagt op, valgte jeg at begynde i FiveM fællesskabet.

Jeg endte så med at blive staff på en server der hedder SmokeRP. Der var stortset fuld server hele tiden derinde.

Efter lidt tid blev jeg så promoted til Super-Admin og skulle være med til at ansætte nye staffs derinde.

Det var en god oplevelse, men til sidst smuttede alle spillerne og serveren døde.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi jeg har været staff før og ved hvad det betyder at tage ansvar.

Jeg snakker pænt til næsten alle og hvis man ser mig med en beskidt-tone så er det selvfølgelig med et smil på læben og jeg ville aldrig mene noget ondt til nogen.

Jeg har på nuværende tidspunkt 3221 timer på Stavox serverne.

Hvilket jeg vil sige er en god omgang timer. Jeg er rigtig ofte på Teamspeak og in-game.

Jeg er god til at holde hovedet koldt, også i pressede situationer.

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med en masse aktivitet fra min side af, jeg er klar på at få udfordringer.

Staff-teamet består af mange mennesker, så at finde noget der ikke er der, kan være lidt svært, men hvis jeg kommer ind, skal jeg nok bevise mit værd.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg er har jo været staff herinde før.

Hvilket vil sige, at jeg er meget bekendt med ULX og dens egenskaber.

Nu ved jeg ikke om der er blevet ændret meget siden sidst, men jeg er heldigvis lærenem og kan hurtigt komme i gang igen.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, jeg formulerer mig godt både skriftligt og mundtligt.

Jeg er desværre ordblind, men det er ikke noget der har speciel stor effekt på mig i hverdagen.

Min mikrofon virker lige som den skal og jeg har absolut ingen problemer med at tage en diskussion over chatten.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være på næsten hver dag.

Jeg har ikke speciel meget at skulle tage mig til, ud over venner og familie.

Jeg har holdt en lille pause, men 100% tilbage på Stavox nu.

Jeg går selvfølgelig i skole mandag til fredag, men efter klokken 15:30 kan jeg komme og tage cases til sen aften.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej, jeg har ikke mere at sige.

 

Har du flere spørgsmål, så må du gerne stille dem nedenunder eller privat.

Tak fordi du læste min staff-ansøgning.

Kærlig hilsen, Nichlas 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, creaMY skrev:

Jeg syntes det er lidt underligt, at ansøge til staff når du kun har været aktiv i et par dage efter en meget lang pause. 

Og hvis man kommer tilbage fra en lang pause og vil vise at man rent faktisk vil det her, så ville jeg nok lave en anden ansøgning end den jeg lavede sidst. Det ville virkeligt hjælpe på det der med at du faktisk er engageret i det.

Forresten @Nichlas', hvorfor ændrede du din begrundelse til at sige op fra "Der var lidt problemer i familien" til at du havde mistet lysten til at spille computer?

Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning du har "skrevet her" er kopieret fra den ansøgning du skrev, da du blev accepteret.

Det eneste du har ændret er, hvor mange timer du har spillet på serveren, og hvorfor du sagde op.

Har heller ikke set dig inde på serveren, men det virker som at du kun er kommet tilbage eftersom Staff-ansøgningerne er åbne.

Du har ikke langt tilstrækkeligt nok tid i din ansøgning. Hvis ikke du gør noget mere ud af den, vil den blive afslået.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.