Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request - Støvsuger


støvsuger

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:163441724

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne have unban, fordi jeg virkelig fortryder det jeg gjorde på serveren under mit prøveunban. Jeg skulle aldrig have snakket grimt i PM, især med omstændighederne taget i betragtning, efter jeg fik unban gjorde jeg virkelig mit bedste for at holde mig ude af alle former for problemer, og har ikke lavet andet end at rp'e og lave weed med mine venner. Jeg savner allerede at spille med mine venner, som i øvrigt tager det seriøst inde på Stavox, så ingen vil opfordre mig til at trolle, og jeg forventer aldrig at det kommer til at ske igen. Jeg kan godt se at det ser virkelig slemt ud at jeg bryder en aftale under prøveunban, men jeg havde virkelig ikke forventet at det ville føre til et permban at kalde en anden spiller for ''fede'' i PM efter en useriøs diskussion i OOC. 

Som sagt i min tidligere unban request, vil jeg med glæde komme på TS og have en samtale med staff om mit ban.

 

Tak for at læse, jeg håber i vil give mig en chance til.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.