Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - Støvsuger


støvsuger

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:163441724

Hvorfor skal du unbannes: 

 

Jeg kan godt se at jeg har begået en stor fejl ved at gøre noget så åndssvagt som at snakke grimt i pm, og så endda under prøveunban.

Det der skete var at jeg sad og lavede lidt sjov sammen med en anden i ooc (Jeg kan ikke huske hans navn) hvorefter en anden spiller ved navn AdamDyret skriver ''admin hvornår tager i min case?'' og så skriver jeg ''når du stopper med at være grim'' han svarer så igen ved at sige jeg var sej eller noget i den stil og vi bliver bedt af Mic om at fortsætte vores diskussion i pm, og jeg skriver så ''fede ko'' til AdamDyret. 

Der bliver kaldt admin, og Mic tager casen. Han teleporterer til mig og spørger om jeg har snakket grimt i pm, jeg siger selvfølgelig ja, og undskylder til Mic og siger at jeg nok skal stoppe diskussionen. 

Mic jailer mig så, og nu hvor jeg var på prøveunban blev det så til et permban. 

Den eneste case jeg har været i under mit prøveunban har været for CDM, og jeg har spillet seriøst sammen med 3-4 venner stort set dagligt, så det var selvfølgelig super dumt af mig, at jeg ikke lige tænkte mig om en ekstra gang før jeg skrev grimt. 

Jeg vil med glæde snakke med staff på TS hvis det er nødvendigt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.