Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Undskyld


b&wanie2K

Recommended Posts

hej 🙂 

 

For 7 dage siden blev jeg perm banned for at snakke grimt og groft som jeg undskylder for. Jeg sendte en andmodning for ikke at blive Perm banned og istedet for blive bannet i 7 eller flere dage. Jeg blev afvist og blev fortalt jeg skulle vente 7-14 dage. Og det har jeg med glæde gjort  for at få en ekstra chance for  at spille på min ynglings server.

 

Andmodning 

Jeg snakkede grimt til  til folk inde på serveren og kaldte folk nogle grime ting som jeg godt selv ved ikke er acceptabelt og jeg vil gerne sige at sådan vil jeg aldrig opføre mig igen nu hvor det er en server jeg bruger penge på og elsker at spille på. Den her ban har lært mig at jeg skal passe på med hvad jeg siger og ikke troll for der kan være store konsekvenser. Jeg begik også en stor fejl ved ikke at tage den admin der tog fat i min seriøs sådan gør jeg ellers aldrig jeg har mødt mange admins og har altid respekt. Men desværre for mig havde jeg ikke helt styr på hvor seriøst det her var med denne admin og det var min egen skyld 

 

Jeg vil gerne undskylde og bede om et Unban eller forminske min ban til 7 dage. det vil gøre mig stor glæde at kunne spille igen på denne server. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-+-++-++++

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÃ… STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.