Hop til indhold
Stavox

[Afvist] HyttingFromDK


Recommended Posts

Quote

In-Game navn: HyttingFromDK

SteamID: HyttingFormDK.

Ban Reason: Logget ud for ikke og få nogle straf Sorry.

Hvem har banned dig: SimWii

Hvorfor skal du unbanne: Fordi jeg vil rigtig godt ind på server og spille med mine venner Så PLEAS unban mig :D

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg Ved ikke Helt hvad du mener :D

 

Men Jeg Skød en masse Jeg ved ikke Hvorfor jeg Var bare Mega Dum :D Men Jeg elsker din/Jeres server :D Så jeg håber at du vil unbanne mig fordi at JEG ELSKER DEN Jeg ved bare ikke hvorfor at jeg var så dum MEN ELSKER JER :D <3 

 

PS: SimWii |GØR DET ALDRIG IGEN JEG LOVER!!!|

 

@Simwii UndSkyld

 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Simwii Det er Jeg virkelig ked af jeg ved ikke hvad der gik af mig 

 

 

@Simwii Kan vi lave en deal på en måde? 

 

 

 

@Simwii Skal vi sige vis jeg gør det igen så Bliver jeg helt banned så jeg aldrig kommer ind igen eller nemmer sagt 1 Sjangse mere? 

 

Og jeg ikke kan skrive en Unban Requests så holder jeg mig helt væk fra servern :D

 

  •  

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstår ikke hvorfor du skal have en chance til, når du alligevel bare kunne have ladet´ vær med at skyde alle de mennesker..

 

Jeg vil gerne have at du skriver hvorfor du synes at du skal have unban og ikke bare fordi du elsker serveren...

Hvis du elsker serveren så højt forstår jeg slet ikke hvorfor du overhoved skød de personer, som faktisk bare spillede RP og forstår slet ikke hvorfor jeg skulle skydes på...

 

@HyttingFromDK

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså skal jeg skrive det her  Eller? 

 

 

@Simwii Fordi Jeg Skød Alle de mensker som var 2 personer der spilled RP altså helt fair at jeg ikke gjorde og derfor skal jeg bannes Men Jeg vil bare sige at jeg syntes at det er ene fed server og jeg ikke tog mig sammen og derfor skulle jeg have Perment ban Men så kan jeg jo bare sige 

 

HÅBER DU VIL UnBanne Mig Jeg kan ikek komme med flere grunde til at jeg skal un bannes så.. 

@Simwii Læser du eller?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @HyttingFromDK

Jeg har tænkt over sagen og må desværre meddele at jeg for denne gang, vælger at lade vær med at unbanne dig.

Grunden til dette valg er fordi Du har RDM´et flere personer og jeg synes det ville være for billigt sluppet med et par dage for dette regelbrud...

Du er velkommen til at lave en unbanrequest i næste uge, hvor jeg med glæde vil svare på den-

Forsæt god aften 

// SImwii

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.