Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban - EmmaGirl


EmmaGirl

Recommended Posts

SteamID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198085273820/
Hvorfor skal du unbannes:
Jeg vil gerne unbannes, fordi jeg har fået permban for noget jeg ikke har gjort. Det starter med at Emoyly teleporter til mig og siger "jeg har fået besked på at banne dig, fordi du har udgivet dig for at være Dynn, og andre admins på discorden og lavet løjer der inde" hvor jeg så svare "hvad snakker du om?" fordi jeg ikke først og fremmest aldrig har tilsluttet mig jeres discord, da jeg ikke vidste at i havde en discord. Og i starten troede jeg også det var en joke? han siger så at han vil finde Dynn til mig, hvor jeg så svare "ja det helt fint" Jeg kommer op på et tag og det første der sker er at Dynn teleporter til mig og siger "ja du bliver banned fordi du har udgivet dig for at være mig" jeg forstår stadig ikke noget hvor jeg faktisk også siger til dig at jeg ikke ved hvad du snakker om, og så siger du noget i stil med "kæft du er også dum" og så får jeg permban med grunden kost 

- EmmaGirl

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.