Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Fallu Staff/Mod Ansøgning


fallu

Recommended Posts

Min Ansøgning til Staff/Mod
Ingame-navn: Fallu
SteamID: STEAM_0:1:11654729
Steam64ID: 76561198193360309
IRL Navn: Patrick
Alder: 15
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Fordi jeg har rigtig meget erfaring med at være admin/mod. Jeg kender reglerne som de er sat og baseret på også fordi jeg selv mener jeg er noget af en handyman og er egnet til jobbet!
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja. Jeg har rodet rigtig meget med ULX Systemet. Så ja det kan jeg.
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Jeg kan skrive & snakke Dansk fuldt ud flydene. Jeg er født og opvokset i Danmark og har statsborgerskab i landet.
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg syntes at når der er så mange folk på en gang inde på en server og hvor måske lad os sige 20% ikke har læst serveren's motd. Så kan det ende op i problemer som de ikke ved hvad de skal gøre, og hvorefter de så bryder en af måske de regler. Derfor syntes jeg at når jeg har styr på de regler som står i motd skal jeg ansættes.
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Har været superadmin på en anden Dansk server. Så ja det har jeg.
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Har været superadmin inde på en server i ca. 1 Uge, og blev fjernet fordi at jeg ville hjælpe serveren så folk ikke leavede den fordi at der var pres på og der blev proppushet så det laggede sygt med ca 30 spillere inde. Så der addede jeg en irl trusted ven, og glemte at fjerne ham igen (Ejeren påstod så at han havde solgt penge til folk hvilket var en kæmpe løgn)
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg elsker at game! Det er simpenhelt noget jeg gør hver eneste dag når jeg kommer hjem! Jeg spiller rigtig meget CS:GO og en rigtig meget del Gmod her for tiden! Så det er sådan mit liv er pt:)


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg vil først !goto Hans Peter - Også vil jeg snakke med ham om han havde læst serverens motd og forklarede ham om hvis nu han var en fast spiller om han kan riskiere et ban næste gang han gør det, men nu får en jail time. Havde det været en ny som bare var kommet ind for at troll var han nok blevet bannet 1 dag. Også senere hen en længere straf.

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Først vil jeg !goto Hans Peter - og se om dem som er igang med at raid ham har skrevet /advert raid, for hvis de ikke har og han går igang med at skyde ham og de går igang med at skyde dem, så er det RDM hvis nogle af dem dør + FailRP. Jeg vil nok hive fat i alle dem som er involveret i det (FailRaid) Også snakke om at de skulle læse motd også evt, give dem en chance og heal dem op og evt sige de skal komme tilbage her først om 10 minutter.

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Først vil jeg !goto Hans Peter - Også vil jeg nok bede ham om at stoppe med at snakke pænt, og det samme med den anden. Hvis det følgene ikke stopper vil jeg enten mute dem begge, eller ende ud i det dårlige og banne dem i 30 minutter til start.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg vil give ham et insta-permanemt ban fra Stavox's server. Da man ikke skal græde over man selv er en idiot også enda true med noget som er ULOVLIGT her i Danmark og strafbart. Også vil jeg afslutte.

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Jeg vil bede ham om omgåene og skifte sit navn da han bryder server motd regler 1.6 og hvis han ikke gør det vil han straks blive først kicket fra serveren og senere hen blive bannet hvis det fortsatte.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Først vil jeg nu nok sige at jeg nok når at stoppe ham hvis han går igang med andet raid inden for 5 minutter og sige han er forpligtet til at vente 5 minutter ifølge regl 2.2, og hvis jeg ser ham gør det vil jeg straks goto til ham, også få ham væk derfra og jaile ham.
Link til kommentar
Del på andre sites

Vil lige edit! For jeg havde taget fejl at numpad & keypad.

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:

Først vil jeg !goto Hans Peter - Også høre hvorfor det er at han bruger sin numpad og ikke keypad, også vil jeg også gerne vide hvorfor der ikke er skrevet /advert Raid - i chatten, så vil nok afslutte det hele og give alle der er til stede en warning da de alle har brudt serverreglerne.

 

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Jeg vil nok bare banne ham fra det job han har skiftet til, også warne ham, og hvis han gjorde det samme igen vil jeg banne ham i et stykke tid.

Undskyld misforståelsen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.