Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Malthe Fellon - Unban ansøgning


malpro05

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:94883353

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev bannet for 2 år siden. Jeg var enten 11 eller 12 på det tidspunkt og jeg sad og snakkede med nogle fucking idioter som jeg fortryder at jeg var venner med. De sagde "Hvis du gør ligesom os andre og dræber den staff så får du et Csgo skin" og mig som var naiv gjorde det. Jeg fik perm ban fra Jimboe og han skrev på grunden "Bedvist RDM, no unban". Jeg er ked af hvad jeg gjorde da jeg var lille og håber i kan se at jeg rent faktisk vil gerne RP. Siden den gang har jeg fundet mig en ny ven som har spillet RP med mig på et andet spil. Arma 3. På dette spil er jeg kun blivet bannet 1 gang og det var en fejl af en staff medlem. Jeg har spillet 2000 timer på det. Altsammen er RP. Arma 3 er gået død og jeg vil stadig gerne spille noget istedet for som jeg har gjort de seneste par dage se Netflix og Youtube og kede mig. Jeg prøver at lave noget sjovt. Jeg prøver ikke at lave en fejl igen. Hvorfor ville jeg skrive en lang besked omkring hvor ked af det jeg er bare for at blive bannet efter 1 sekund jeg er derinde fordi jeg vil lave nytteløst RDM eller bryde en anden regl. Det eneste jeg vil på jeres server er at lave god RP. Bedre RP. Være en del af fællesskabet. Jeg håber i kan se at det var en naiv handling og jeg har faktisk tænkt at komme tilbage og lave god RP med andre personer. Tak fordi du læste denne Unban Request. Mvh Malthe Fellon.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.