Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Request - ZzeA


ZzeA

Recommended Posts

In-game navn: ZzeA

SteamID: STEAM_0:1:61645114

Ban Reason: Mass RDM

Hvem har banned dig?: HaniSkillz

Hvorfor skal du unbannes?: Okay. Jeg vil starte med at fortælle hvad der skete, mig og en "ven" var politi, der var ikke mange på serveren her omkring 2 tiden

men ja, da det hele startede skete det ved en gunshop hvor jeg talte med ejeren, om hvordan den var bygget, "vennen" kommer så og skyder på mig, hvor jeg begynder at skyde tilbage, for at forsvare mig selv. Det skete så rimelig mange gange(Kan ses i HaniSkillz logs) men ja, Hani kommer så ind og tager fat i os og snakker med os, det ender så med at vi begge bliver permbanned, fuldt respekt for det! Da han bare vil clean serveren, var dog lidt sur i øjeblikket da jeg virkelig er glad for serveren.

Nå men ja i burde unban mig fordi jeg virkelig fortryder det, jeg er ekstremt glad for serveren, og vil gerne spille på serveren en del! Jeg har lært at hvis ligende sker, og der ikke er en admin på, så leave serveren(Tak for tippet Tobi) Jeg vil sygt gerne vise jeg godt kan styre mig(Hvis man kan sige det) og jeg virkelig er ked af det jeg har gjort! Håber virklelig i vil tænke over det og give mig en chance til. 

 

M.v.h ZzeA / Simon

 

Vil lige tilføje jeg er 100% klar over jeg begik en fejl, og det jeg primært håber på er det bare bliver reduceret.. :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Zzea

 

Har sammen med Tobi valgt at reducere dit ban til 1 uge.

Håber du holder reglerne og ikke laver mass rdm igen, men kontakter en staff eller andet.

Højere ranks må gerne lukke denne da der er taget hånd om den.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.