Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Ronaxi's Staff ansøgning!


Botmon

Recommended Posts

Ronaxi’s staff ansøgning!

 

 

Ingame navn: Ingame hedder jeg ”Ronaxi”. Jeg kan godt hedde noget andet bagved fx. et gang navn.

 

SteamID: STEAM_0:0:89181752

 

IRL Navn: Jeppe

 

Alder: Jeg er 13 år gammel og bliver 14 den 3. september 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil commmunity?: Jeg har været admin på Stavox i 2 måneder hvorefter jeg blev demoted for inaktivitet. Jeg ved godt at jeg var ret meget inaktiv men det har jeg tænkt at forbedre nu da at det er sommer ferie.
Jeg har også været Admin på en Engelsk Sandbox server hvor der blev brugt ULX. Men jeg kan sagtens også finde ud af DarkRP.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Som sagt så har jeg været moderator på Stavox før, hvor jeg ikke fik en eneste staff klage og var så retfærdig som muligt. Jeg har også meget forstand på ULX og ”Admin case systemet”.
Jeg følger reglerne og er retfærdig, og i et admin case, er alle personer lige.
Jeg holder mig optimistisk og er god til at klare stressfulde og ”tunge” situationer.
Jeg spiller hele tiden på Stavox (Har ikke spillet særlig meget den sidste uge pga. computer problemer, hvilket er fixet.)
Her i sommerferien har jeg mulighed for næsten at være på HVER dag. (Undtagen når jeg skal ud og rejse osv.)
Jeg har meget erfaring med Staff arbejde da jeg har været Staff på Stavox i 2 måneder og været admin på en Sandbox server.
I et Admin case ser jeg ingen forskel på fx min bedste ven eller min værste fjende.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, som sagt har jeg været Staff på Stavox i 2 måneder så jeg kender alle ULX Commands dertil. 
Der var også ULX på den Sandbox server jeg spillede på.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydene? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg er rigtig god til at stave, og jeg kan sagtens snakke Dansk flydende. Jeg bruger altid min mic, skriver kun hvis den er i stykker (Hvilket heldigvis ikke er sket endu)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Her i sommerferien har jeg mulighed for at være på Hver dag når jeg står op. Det er cirka fra klokken 10:00 til 02:30.
Medmindre jeg skal ud og rejse eller lave noget andet.
I ”Normale” dage (skoledage osv.) Har jeg mulighed for at være på 15:30 til 21:30.
De dage hvor jeg ikke kan spille skal jeg nok huske at sætte i kalenderen ;)

 

Anden relevant information omkring dig du synes at vi skal vide?: Jeg har spillet på Stavox i 400 timer. Fordi jeg har skiftet navn på Steam, så har jeg en der hedder ”Botmon” inde på gametracker og en der hedder ”Ronaxi” inde på gametracker.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Mig og Ronaxi spillede rigtig meget sammen før vi begge blev staff, og vi hyggede os.

Han er en flink person som der kender reglerne og som har været staff før (en god staff) så han ved hvordan det skal gøres.

 

Generelt bare en fucking dejlig dreng ;) 

 

Kæmpe +Rep

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, TinkyWinky said:

+REP

 

-Masser af erfaring.

- God til at håndtere sager. 

- Pisse flink

 

//TinkyWinky

 

4 hours ago, Marcuss said:

 

Mig og Ronaxi spillede rigtig meget sammen før vi begge blev staff, og vi hyggede os.

Han er en flink person som der kender reglerne og som har været staff før (en god staff) så han ved hvordan det skal gøres.

 

Generelt bare en fucking dejlig dreng ;) 

 

Kæmpe +Rep

Mange tak! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, ☣ -Alfamikkel- ☣ said:

 

+REP

 

-Masser af erfaring.

- Kan reglerne 

- Mega flink

 

// Alfamikkel

 

1 hour ago, Заткнись ты плохо said:

+ REP

 

-God til RP

-Rigtig Flink

-Snakker pænt til Folk

 

:) // Lasse

Mange tak folkens! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså ronaxi, du er jo intet mere end en fantastisk moderator. Du gjorde du arbejde super godt den gang du var moderator også er du også bare super flink ingame.

Så KÆMPE +REP fra mig.

 

Held og lykke!

- Juel

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Juel said:

Altså ronaxi, du er jo intet mere end en fantastisk moderator. Du gjorde du arbejde super godt den gang du var moderator også er du også bare super flink ingame.

Så KÆMPE +REP fra mig.

 

Held og lykke!

- Juel

Mange tak Juel for +Rep Juel! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

On 7/6/2016 at 04:13, PedoBear said:

+Rep

 

  • God ansøgning
  • Rigtig flink person
  • En rigtig lolleren spiller
  • Kan reglerne
  • Det sku dejligt at du er klar igen, til noget mere teamwork.

 

On 7/6/2016 at 20:40, Delta said:

+Rep

 

- Flink.

- Følger reglerne.

Mange tak begge 2! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.