Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Rigspolitichef - Ansøgning - Mama Michello


Mamacita

Recommended Posts

In-game navn: Mama Michello

SteamID: STEAM_0:0:160163846

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

I forhold til ren erfaring, har jeg 800+ timer på serveren, så lidt styr på det hele har man vel, til en hvis grad! Derudover har jeg også masser af erfaring at hente af i forhold til, når det handler om at være betjent, og en af mine heeelt store fokuspunkter, er at skabe god RP, lige meget hvad! Om det så betyder at vi måske ikke får de 2000 kr ind i bankboksen er egentlig lidt ligemeget, men så længe at begge parter går derfra, med en god smag i munden, sulten efter noget mere RP.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Generelt online, er jeg så tit som muligt, medmindre jeg har en weekend hvor man lige skal ud og eje klubben 😉. Jokes aside, så er jeg rigtig aktiv i alle aspekter, og jeg er endelig påbegyndt min crusade igen, som betjent.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil opnå at komplet reformere politistyrken, lave noget fedt RP, og tage intiativet til at få alle med på vognen, og få alle til at fremme den RP som vi nu alle hungrer efter. Jeg vil gerne have etableret forskellige roller i politistyrken, og få et tæt sammenhold, så vi operer bedre!

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Et fantastisk lederskab, og god intiativ tagning, derudover vil en af mine helt store planer, også være at få kreeret en hel masse fede dupes, som kan placeres rundt omkring, som kan få spillere til at få en bedere oplevelse, på vejene, og på gaderne!

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

RP er livet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.