Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage


Thaysen [DK]

Recommended Posts

Dit ingame navn: Gertrud Olsen 
Staff ingame navn: JointBlazer 420 kunne ikke lide få dem der han har i navnet 
Dit SteamID: STEAM_0:1:155698875
Staff SteamID: STEAM_0:1:22037694
Forklar situationen: Jeg er lige død hvor når jeg kommer tilbage ser jeg jointBlazer 420 løfte rundt på en hvor han bagefter spørger føgler du efter mig.
Bevis: 1. https://medal.tv/clips/18204321/d1337pUDhkf7 2. https://medal.tv/clips/18204302/d133776Hd7po
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Da klokken var knap 3 om natten og der kun var 9 spillere inde, lignede det fra mit perspektiv ikke at der var noget rp igang. Dog beklager jeg hvis du har været igang med rp og har følt dig forstyrret af at jeg har kastet rundt med min kammerat. Til næste gang vil jeg skrive om folk stadig rp'er.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, JointBlazer skrev:

Da klokken var knap 3 om natten og der kun var 9 spillere inde, lignede det fra mit perspektiv ikke at der var noget rp igang. Dog beklager jeg hvis du har været igang med rp og har følt dig forstyrret af at jeg har kastet rundt med min kammerat. Til næste gang vil jeg skrive om folk stadig rp'er.

Det er i hvert fald en god idé lige at spørge de andre spillere først, om der er nogle der rp'er, og folk er med på at trolle.

Ikke fordi dette er så slemt, da du ikke rigtig var i noget rp, så tænker ikke vi gør' mere ud af det.

 

Aligevel tak for din klage.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.