Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request - RusserSvinet


biolzi2860

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:530516433

 

Hvorfor skal du unbannes: Hej jeg kan se jeg er blevet bannet for ALT account men har købt pc'en af min lillebror som jeg kan forstå er bannet på hans main acc? Jeg synes det ville være ærgerligt hvis jeg ikke kunne spille bare fordi han låner den en gang imellem vi kan godt tage den over TS hvis det er så kan i også høre at jeg er hans storebror håber self i vender tilbage hurtigst muligt så jeg kan komme ind og spille igen og self hvis i ikke vil have han låner den så må det jo bare være sådan

Link til kommentar
Del på andre sites

Du fortalte ellers mig og Ziipen, at du havde en anden konto med navnet Atypisk, og at den var blevet perm-banned, så du havde fået en konto af en af dine venner som du nu brugte i stedet - du fortalte ingenting om en lillebror.

Men det er din konto og dermed dit ansvar, så selv hvis han har en anden banned konto, skal han ikke have lov til at spille på din PC, men jeg er nu ret sikker på, at du brugte en alt-account, siden du indrømmede det in-game.

 

Men vi kan da godt tage den på TS, hvis du ønsker det, men du får højst sandsynligt det samme at vide.

Link til kommentar
Del på andre sites

Men det er jo det jeg siger, det har været min lillebror som spillede den dag. Altså er ret ny til spillet og jeg vidste ikke alt det der med ALT, men det forklarede han mig jo men der var det lidt forsent eftersom at jeg allerede var bannet. Det kan da ikke passe at man så ikke kan få en chance mer? Hvor min lillebror ikke får lov at låne den. C-mon det er et spil?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.