Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban request


Beent

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:190867061

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne unbannes fordi jeg syntes at den titel der er givet til mit ban er løgn der står bl.a "Bevidst cdm, taler grimt + LTAP" Hvor kun den første er rigtig.

Også grunden til jeg kørte ham ned var fordi han havde stået og sagt "KØRE MIG NED DIN SVANS" i over 40 sek, og jeg fik stress og kørte ham ned.

Vis jeg kan være så heldig og blivet unbanet vil det ALDRIG ske igen.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Jeg havde lige haft fat i dig, for at køre ind i en anden person, dog slap du med en advarsel i dette tilfælde.

 

Jeg sidder derefter og spectater dig lidt efter casen, for at se om du faktisk lyttede til mig. Du vælger derefter at tale grimt til en anden spiller, og vender om for at opsøge ham, hvilket jeg ikke forstår, da du bare burde ignorere ham. Du vælger så at holde NOS i bund, og flyver gennem spawn. Du dræber en og rammer en anden, og til dit hæld var der ingen andre der blev ramt. Jeg TP'er til dig, og du leaver derefter.

 

 

En anden gang, hav en lidt bedre attitude i cases.

 

Du beholder dit ban.

 

Mvh. Critz

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Critz skrev:

Hej.

Jeg havde lige haft fat i dig, for at køre ind i en anden person, dog slap du med en advarsel i dette tilfælde.

 

Jeg sidder derefter og spectater dig lidt efter casen, for at se om du faktisk lyttede til mig. Du vælger derefter at tale grimt til en anden spiller, og vender om for at opsøge ham, hvilket jeg ikke forstår, da du bare burde ignorere ham. Du vælger så at holde NOS i bund, og flyver gennem spawn. Du dræber en og rammer en anden, og til din hæld var der ingen andre der blev ramt. Jeg TP'er til dig, og du leaver derefter.

 

 

En anden gang, hav en lidt bedre attitude i cases.

 

Du beholder dit ban.

 

Mvh. Critz

Så send lige en video hvor jeg snakker grimt

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen.

Jeg tror der er noget du misforstår. Jeg som staff er blevet valgt ind, da serverens "ledere" tror på jeg er kompetent og moden nok, til ikke at lyve overfor andre spillere, da jeg ikke ville få ud af dette. Jeg giver derfor ikke folk falske straffe, da vi som staff prøver at hjælpe folk, ikke banne folk. Dog har vi i nogle tilfælde brug for at uddele straf.

 

Jeg behøver ikke video, for at banne dig, jeg skal blot se hvad der sker.

 

Mvh. Critz

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.