Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning Fra Dr Fido v2


Dr Fido™

Recommended Posts

Ingame navn: Dr Fido™
SteamID: STEAM_0:0:75204781
IRL Navn: Frederik
Alder: 11 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: jo, jeg har været admin på andre spil som fx Minecraft, hvor jeg har hjulpet med at hjælpe andre. Jeg har ejet min egen minecraft server, hvor jeg skulle give ban og kick, så jeg ved hvordan det er. Jeg ved det ikke er gmod, men jeg skulle også tage ansvar. Jeg forsøgte altid at forklare hvorfor de fik en straf.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg vil gøre en forskel, og der er mange der siger, jeg er god til at hjælpe folk.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har ikke brugt ulx, men jeg er vilig til at se videoer og læse i flere timer for det. Jeg vil også gerne lære af de andre admins.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg taler flydene dansk og jeg både skriver og bruger min mic.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: I hverdagene kan jeg være på om eftermiddagen og i weekenderne kan jeg komme på tideligt. Jeg kan også nogle aftner.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg vil meget gerne være on duty og jeg brænder for det. Jeg er optaget af at blive bedre og lære af andre. Jeg regner med at have et papir, så jeg kan skrive ned, hvordan jeg gør. Skriv hvis i mangler mere info om mig

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, ☣ -Alfamikkel- ☣ said:

-REP

 

- Jeg synes det er en meget meget meget kort ansøgning...

- Jeg har haft nogle dårlige situationer med dig. F.eks da du skød Random på os som politi..

- Jeg ser dig tit i Admin sag på den forkerte side.

 

//Alfamikkel

 

 

Ja det ved jeg Men jeg har ikke gjort det siden, men jeg er ikke så meget over på den forkerte side synes je

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.