Hop til indhold
Stavox

[Solved] Regl forslag


Martin Holm

Recommended Posts

Jeg synes det er død irriterene at du er politi og stopper en person. Fint nok han går ud af bilen og stopper. Så bliver du altid nakket, seriøst 98% af gangene du stopper en person bliver du skudt, det er så urealistisk at man bare går og skyder alt politiet.

 

Synes det burde blive en regl, at man ikke bare må skyde når vi sender folk ind til siden. 

Tilgengæld synes jeg det er i orden hvis jeg fx siger at han ryger i fængsel for det, så er det mere i orden at selvforsvare sig med et våbenmiddel. Men ikke når det kun bliver en bøde, det er seriøst for urealistisk, og politiet får en dårlig oplevelse samtidig.

 

+REP, hvis du synes om reglen.

-REP, hvis du ikke synes om reglen. Fortæl gerne hvorfor den ikke skal tilføjes.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Martin,

 

Jeg forstår helt klart din frustration på det med at blive skudt hvergang man stopper en billist/kriminel. Jeg skriver dog bare lige for at sige, at denne diskussion er blevet taget før. 

Men jeg er enig - der skal gøres noget ved det. Det ødelægger helt klart oplevelsen.

+REP

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Willy said:

Hej Martin,

 

Jeg forstår helt klart din frustration på det med at blive skudt hvergang man stopper en billist/kriminel. Jeg skriver dog bare lige for at sige, at denne diskussion er blevet taget før. 

Men jeg er enig - der skal gøres noget ved det. Det ødelægger helt klart oplevelsen.

+REP

Havde ikke set indlæget før, og skrev det lige efter jeg blev skudt i sådan en sag. Men det burde helt klart gøres noget ved @DyNATO @Pwedmy

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.