Hop til indhold
Stavox
  • 1
Alec

Radio til læge

Spørgsmål

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Jeg bakker op om dette forslag. Eftersom at læger har lov til at hjælpe politi i deres raids, ville det være rart at have en måde at komme i kontakt med dem uden at skulle bruge nødopkald.

• +Rep 2
  • Dum 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
  • 0

God ide. Kunne faktisk også være super fedt, hvis det kun var lægerne, det kunne hjælpe en op, efter man er blevet påkørt, skudt eller lignende. Mere realisme er guld.

• Brugbart 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
  • 0
7 timer siden, Teta skrev:

God ide. Kunne faktisk også være super fedt, hvis det kun var lægerne, det kunne hjælpe en op, efter man er blevet påkørt, skudt eller lignende. Mere realisme er guld.

Eve

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
  • 0

@Alec Davs!

Synes det virker som en ellers udemærket idé ift. RP. Som @Teta nævnte jo mere realisme jo bedre.👍
Dog synes jeg også som @Polle
nævner, at der godt kan være lidt tendens til kaos på radioaen af og til, hvilket kan være pænt irriterende at høre på for alle parter.

Hvordan tænker du måske selv vedr. Dette? Hvordan kan man evt. løse det for at skabe mere orden, for som jeg tror og garanteret også for mange andre parter er flere folk mere støj.
Kunne man evt inddele kanalerne i forskellige sektioner? fx.
Politi -> Kanal: 1-2/3
Borgmester -> Kanal: 2/3 - X
Læge -> Kanal: X - X?

Så man evt. Skulle spørge om adgang for at gå ind i de forskellige radioer? Idk... Bare en tanke jeg havde. 🙃

Fortsat God dag!

// Donkeh

• +Rep 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites