Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Bendix


Fredzito

Recommended Posts

Ingame navn: Bendix.
SteamID: STEAM_0:0:78874578
IRL Navn: Frederik.
Alder: 15 år.
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Ja. Har været moderator på en CS:GO Hoejhus server, trialmoderator på en Star Wars RP server og Twitch moderator, på flere channels.
Så jeg ved hvad det går ud på, og har gode erfaringer omkring området. Og der vil altid være trollere, så jeg ved hvad der skal gøres.

 
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Grunden til, at i skal vælge mig frem for andre, er at jeg er aktiv på serveren, jeg bruger rigtig mange timer på Stavox om dagen.
Jeg runder snart de 200 timer på serveren, og de sidste 400 timer har været på andre DarkRP servere.
Som sagt, har jeg været trial- og moderator på forskellige communities, så jeg ved ligesom hvordan det er, og hvilke fordele og ulemper der kan opstå.
Jeg vil derfor gøre mit arbejde godt og retfærdigt over for andre og selvfølgelig efter reglerne.
Jeg er ikke et genert menneske, som er bange for at sige noget. Som sagt, det med at møde nye personer, er det jeg sætter mest pris på.
Jeg kan stort set alle reglerne på Stavox, da jeg bruger meget af min tid på serveren.
Der er en del folk, som kender mig.

 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Ja. Jeg har en ok kendskab til ULX, dog vil jeg ikke sige jeg er den bedste. Er dog altid villig til at lære noget nyt, og få dem genopfrisket.
 
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Jeg snakker flydende dansk, og skriver dansk.
Jeg snakker også rigtig godt engelsk, er dog lidt bedre til at skrive det - hvis det skulle blive nødvendigt.
Mit tysk er ikke det helt bedste, kan dog forstå et par ting osv, men ikke noget specialt omkring det.
Jeg fortrækker helt sikkert at bruge min mikrofon, frem for at skrive.
Tingene kan løses hurtigere og en spiller vil helt sikkert synes, at tingene bliver løst på en nemmere måde i stedet for at skrive.
Derfor bruger jeg altid min mikrofon da det er effektivt og nemmere end at skrive.

 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Har mulighed for at være på så meget som overhovedet muligt. Dog har jeg en skole som skal passes.
Om onsdagen skal jeg arbejde, og selvfølgelig vil der måske være en dag i weekenden hvor jeg skal noget med familien.
Eller der er en vagt, jeg får byttet på mit arbejde.
Men ja, har stort set mulighed for, at være på så meget som overhovedet muligt.

 
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
Som sagt, hedder jeg Frederik og er 15 år 26/09/00. Jeg bor i hovedstaden København, med min familie.
Jeg elsker at spille FPS og RPG spil, hvor jeg møder nye personer.
At snakke og møde nye spillere, er helt sikkert noget, som jeg sætter stor pris på.

 
- Bendix

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

dit gang og dig har altså et eller andet imod Unknown...

Jeg syntes bestemt ikke at du er flink. Eller jeg har ihvertfald ikke opdaget den side af dig endnu. 

I en Admincase blev jeg kaldt desideret "fatsvag" og dermed provokere du/gang meget os! 

 

Jeg ville dog gerne løse denne konflikt.

Men indtil videre -rep.

 

Venligst ikke svar tilbage på denne over dette opslag. Send mig en PM over Forum istedet.  

 

//Casper

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Bendix.

 

Jeg spillede i ca 3 timer med dig her for nogle dage siden, og jeg havde ingen problemer med dig.

 

Jeg synes du er flink, moden og tager spillet seriøst. Du kan sagtens tåle sjov som der også skal være plads til.

Jeg har ikke rigtig set dig under pressede sitationer så jeg ved ikke hvordan du håndtere dette. Men ellers synes jeg skam du er meget flink.

 

Så du får en +Rep ;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

- Som der også er blevet nævnt ovenfor så er du meget led mod folk/gangs som du ikke kan lide.

- Det tror jeg måske du kunne kom til at bruge i de cases du måske kommer til at ta.

 

Men udover det held og lykke!

- Juel

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutes ago, Juel said:

-REP

- Som der også er blevet nævnt ovenfor så er du meget led mod folk/gangs som du ikke kan lide.

- Det tror jeg måske du kunne kom til at bruge i de cases du måske kommer til at ta.

 

Men udover det held og lykke!

- Juel

Endnu en person, man ikke kender.

Det er helt i orden. Intet personligt, men jo tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, jiinko :v said:

Endnu en person, man ikke kender.

Det er helt i orden. Intet personligt, men jo tak.

Bendix du kender mig vi har spillet i samme gang, der var du jo vældig flink. Men nu kan jeg hvordan du egentlig er.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.