Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ubehagelig oplevelse efter at jeg kaldte på staff


Anders Buch

Recommended Posts

Dit ingame navn: TQN Co Anders Buch
Staff ingame navn: EDDY
Dit SteamID: STEAM_0:1:24473591
Staff SteamID: STEAM_0:0:22932706

Forklar situationen: Det hele startede med at mig og Alfamikkel stod på vejen tæt på spawn og snakkede om at der var nogle props på vejen.
 De forsvandt så efterfølgende. Så kom der en bil trillende omkring hjørnet ved spawn. Den så os tydeligt. Så begyndte den efterfølgende at sætte farten
op. Og derefter køre over i den anden vejside (hvor vi stod) og kørte os ned og så sig ikke tilbage. Vi kalder derefter på staff da vi føler at det er cdm.
EDDY kommer så til os hvor efter at jeg spørger om vi kan komme op på et tag og snakke om det. Så siger han "det kan vi godt" og tager mig op i luften og smider mig ned
og løfter mig op igen og smider mig ned, dør så. Så teleporter han mig tilbage og siger at det er ham der bestemmer hvornår at vi skal op på et tag. 

Han gav os et slags skema og spurgte om vi var på græsset eller fortovet eller vejen. Jeg svarede at jeg var i udkanten af vejen men tog så fejl og jeg tror at det er derfor
at han blev flabet over for os.
 Så snakker vi så om det er 
cdm eller ej. Han taler rigtig flabet til os. Det eneste vi gjorde var at vi stillede spørgsmål omkring det. Så sker der så det at EDDY siger det her til mig "Så laver vi
lige et lille eksperiment, jeg spectater dig og så hvis du fks er politi og kører ind på den modsatte vejbane så giver jeg dig 3 ugers car ban, okay?"

Efter at han sagde det til mig, følte jeg ikke lige for at fortsætte casen da jeg bare spurgte pænt efter hjælp. Jeg troede at jeg ville blive banned hvis jeg sagde et ord mere imod EDDY.

- Jeg føler mig rigtig krænket af dette og håber virkelig at i tager jer af det, da det var en rigtig ubehagelig oplevelse.







Bevis: Adrian Holm CB Leder - Som var vidne til siturationen. Er ked af at jeg ikke havde video på det.
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan bekræfte det hele, jeg var lige ved siden af dem begge da disse ting skete. Det var tydeligt at Mikkel og Anders ikke blev kørt ned ved et uheld, og at EDDY tager Anders med Physic Gun og dropper ham fra nærmest hospitalets (På Rockford) højde hvilket som sagt efterfølgende dræbte ham, er bare absurd. Og at Anders får trusler om car-ban er der ikke nogen tydelig grund til syntes jeg selv, jeg syntes at det var en unødvændig trusel, og opførsel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Til TQN Co Anders Buck

 

Omhandler klager over mig.

 

Nu skal du lige skrive hele sandheden. Før du vælger at smide en klage her ind. 

 

1. Du skriver ''udkanten af vejen''. Men du/I stod næsten midt uden på vejen. Og som jeg selv sagde til at starte med. Hvor stod I henne da i døde. Da jeg mener det er meget vigtig, at få det afvide til at starte med. Vælger I så at snakke uden om flere gange. Og komme med en lang ''søforklaring''. Da I vælger ikke at svare på mit spørgsmål til at starte med. Virker det lidt som I ikke gider sagen.

 

2. Det med at jeg tog dig op i luften. Og tabte dig, så du døde. Det kan godt virke, at det er lige forkert. Men du skal se det lidt som om. At når jeg kommer til en case. Og du starter med at sige hvad jeg skal gøre. Og hvordan jeg skal gøre casen. Det ser bare lidt forkert ud. Så synes du skule lære dt på en hård måde. Så kan man så diskutere om det var den rigtige måde. 

 

3. Det skal sige. At denne person du klagede over. Ikke var på serveren længere. Så jeg havde ingen chance for at kigge på sagen fra hans side. Da jeg skal være neutral i en admin sag. Derfor kunne jeg ikke gøre så meget ved sagen. Da jeg stod med den. 

 

4. Da jeg snakker om car ban i 4 uger. Er det fordi du skal forstå, at man nogle gange, kan ved uheld  kører folk over. Det gør man også som politi ved uheld. Men du for det bare til at lyde. At det aldrig kan ske. 
Synes bare det virker lidt forkert. Derfor kommer jeg med den samligning. Så du måske kunne se, At det nok var ment som et uheld. 

 

Ved spørgsmål til dette svar. Er du/I altid velkommen til at spørger mig inde i spillet. 

 

Mvh. EDDY - Admim

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu vil jeg så også sige at Ebby kan være rigtig flabet og provokerende, Men kan kan til tider også være flink :D

Nogle gange syntes jeg han har fortjent det admin, men på samme måde syntes jeg ikke han skal have det :/

Så er ikke helt sikker, men lige nu ligger jeg sku på den side at jeg syntes han skal miste det :/ NoHate Eddy

 

- Wr3x La Boy <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Eddy du for det her til at lyde som om at det er TQN Co anders buch's skyld?. Anders skriver også at han spurgte om i kunne komme op på et tag og snakke, og ikke at i skulle hvilket betyder at han ikke på fårhånd har bestemt at skulle op på noget tag, hvor du så siger at han bestemmer hvor jeres "case" skal forgå. Da anders så spørg dig svare du "Ja det kan vi godt" men igen så har du skrevet at han siger at i skal op på taget?, og at ligefremme true en spiller med carban i 3 uger virker heller ikke helt professionelt. Da spilleren er disederet bange for at sige eller spørge om spørgsmål omkring sagen virker heller ikke helt professionelt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Svar til  @Williams assistent 2,02 og @Wr3x * IDLE

 

Omhandler svar til klage over mig. 

 

Kan ikke se. Hvad jeres svar skal gøre godt for i klagen. Da det ikke på nogle måder hjælper i sagen/klagen. Da I intet har med sagen at gøre. 

Men som I begge skriver. Så mener I begge at jeg er lidt flabet. Og det har i alt ret til at mene. Intet ondt i det.  

Men grunden til at jeg måske nogle gange kan virke lidt negativ, som I kalder for flabet. Er når andre lyver for en admin i admincase. Eller vælger at lade være med at fortælle hele sandenheden. For at få hele situationen til at se bedre ud for dem selv.

 

Da jeg starter med at spørger, hvor de enkle personer var døde. Er fordi, at jeg bedre kan danne et overblik over for slemt problemet er. Jeg spørger dem flere gange. Og de vælger flere gange at overhøre mig. Og snakker uden om. Hvor jeg så fortæller dem. At hvis de har brug for en admin. Bliver de nød til at svare på spørgsmålene.

Det kan godt virke lidt som flabet fra min side. Men I skal tænke på, at jeg var den eneste admin inde på serveren der. Og der var flere der havde brug for min hjælp. Jeg fortalte personen bagefter, at jeg kan gøre sagerne meget mere hurtigere. Hvis jeg for de ting af vide, som jeg brug for. Og at man ikke holder noget skjult for mig.. 

Derved vil jeg kunne tage flere sager. Men det er I vel måske ikke interesseret i?

 

Svar til @Dollar Queen #PebberNødsBrødre

 

Omhandler svar til klager over mig.

 

Som jeg skriver tidligere. Kan jeg ikke lige se, hvorfor du skal kommentere sagen. Da det på ingen måder vil hjælpe til sagen. Og da du heller ikke engang var med i sagen. Eller har set/hørt den.

 

Du skal tænke lidt ligesom vi admins gør. Vi skal være neutrale i sagerne. Og derfor kan vi ikke kun gå ud fra en synsvinkel. 

 

Da jeg ankommer til stedet. Spørg jeg med det samme hvad der er sket. Det skal lige siges at stedet, hvor jeg ankommer, er uden foran hospitalet. Og der står kun os 3 personer.

Men bliver hurtigt afbrudt af @(TDSQ)[CRP] Rey Mankalia at jeg skal tage ham op på et tag. Jeg fortæller ham flere gange, at der ingen grund er til det. Men det vælger han at overhøre mig, og diktere med mig. At jeg skal tage ham op på et tag. 

Det skal lige siges igen, at jeg er den eneste admin inde på serveren. Så jeg havde lidt travlt. 
Jeg finder hurtig ud af, at personen ikke vil fortæller mig noget, hvis han ikke er kommet op på et tag. Derfor ser jeg ingen andre muligheder, end at vise ham på den hårde måde. At man skal høre efter hvad en admin siger i en admincase. 

Så kan man diskutere, om det var en god måde.......

 

Grunden til at jeg snakker om de 3 ugers ban. Er fordi at jeg vil vise ham, at ingen kan være perfekte inde på serveren. Da jeg håbet på, at han måske kunne forstå det. Det skal lige siges, at vi alle sammen, kan til tider køre lidt røgned. Selv vi admins kan gøre det!
Men hvis man spurgte @(TDSQ)[CRP] Rey Mankalia, fandt det ikke sted ved ham. Derfor sagde jeg så til ham. At man måske kunne lave sådan et lille eksperiment. Bare for at se, om han var bedre, end os andre. Men der fik han kolde fødder. Og valgte at blive mere negativ i sagen. 

 

Det kan godt virke lidt ligesom en negativ sag den her. Men som jeg altid siger. Så er det jer der skaber sagen. Det er jer, der bestemmer hvordan tonen skal være i sagen. Så tænk jer nu lidt om i sagerne. Isteden for at lyve og dækker over jer selv i sagerne. Og være negative til at starte med. I skal tænke på, at vi admins er til for at hjælpe. Og ikke for at gøre spillet surt for jer. 

 

Mvh EDDY 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

"lave sådan et lille eksperiment. Bare for at se, om han var bedre, end os andre. Men der fik han kolde fødder"

 

Lad og lige få en ting på det rene. Jeg fik ikke kolde fødder, jeg blev derimod skræmt. Du var flabet over for os og det lød heller ikke som om at du lyttede til os. Jeg valgte bare at lukke casen fordi at du nærmest truede mig til det.

 

Du siger at du bliver negativ. Altså det er jo træls men det er jo egentlig ikke vores problem. Du skal jo være neutral som du selv siger. Men det ser ikke sådan ud her. Du taler rigtig flabet til os + at du dræbte mig med din physicgun...  Det er derimod ren abuse. Jeg synes ikke at det er fair at du får det her til at lyde som om det er mig der er "the bad guy"

 

Kan godt mærke denne negativitet i dine quotes. Og det er svært at snakke med en der er flabet, især når du på en måde truer mig med car-ban

 

Jeg vil derimod bare gerne blive behandlet på en ordentlig måde. Og mener intet ondt med dette. Føler bare at jeg blev dårligt behandlet.

 

Der er ting jeg kan finde mig i, men jeg finder mig ikke i at blive dræbt af en physicgun. Det er en rigtig dårlig måde at få min opmærksomhed på.

 

"Derved vil jeg kunne tage flere sager. Men det er I vel måske ikke interesseret i?"

Det du skriver her er virkelig flabet. Du sagde at en admin skulle være neutral. Men dette beviser at du går lige i kødet på mig.

altså at du er negativ og bare bliver ved med at køre på mig.

 

 

Mvh Anders Buch

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 hours ago, (TDSQ)[CRP] Rey Mankalia said:

 

"lave sådan et lille eksperiment. Bare for at se, om han var bedre, end os andre. Men der fik han kolde fødder"

 

Lad og lige få en ting på det rene. Jeg fik ikke kolde fødder, jeg blev derimod skræmt. Du var flabet over for os og det lød heller ikke som om at du lyttede til os. Jeg valgte bare at lukke casen fordi at du nærmest truede mig til det.

 

Du siger at du bliver negativ. Altså det er jo træls men det er jo egentlig ikke vores problem. Du skal jo være neutral som du selv siger. Men det ser ikke sådan ud her. Du taler rigtig flabet til os + at du dræbte mig med din physicgun...  Det er derimod ren abuse. Jeg synes ikke at det er fair at du får det her til at lyde som om det er mig der er "the bad guy"

 

Kan godt mærke denne negativitet i dine quotes. Og det er svært at snakke med en der er flabet, især når du på en måde truer mig med car-ban

 

Jeg vil derimod bare gerne blive behandlet på en ordentlig måde. Og mener intet ondt med dette. Føler bare at jeg blev dårligt behandlet.

 

Der er ting jeg kan finde mig i, men jeg finder mig ikke i at blive dræbt af en physicgun. Det er en rigtig dårlig måde at få min opmærksomhed på.

 

"Derved vil jeg kunne tage flere sager. Men det er I vel måske ikke interesseret i?"

Det du skriver her er virkelig flabet. Du sagde at en admin skulle være neutral. Men dette beviser at du går lige i kødet på mig.

altså at du er negativ og bare bliver ved med at køre på mig.

 

 

Mvh Anders Buch

 

 

Prøv at lade være med at se negativt på alting :)

 

Edit: kan godt se det er irriterende men du snakker ret hårdt og tror altså ikke han mener mange af de der ting "flabet"

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.