Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] perm ban


phillip2670

Recommended Posts

jeg skyd en politimand med en sniper og så ramt jeg jimbo ved et uheld og fik perm ban for mas rdm

jeg vil bare spøger om jeg kunne komme ind på server igen og undskyld for jeg ramt dig og skyd politimanden 

jeg en dreng på 15 der hedder phillip og jeg har lige købt vip for nogen dage dagen før nytår ca så jeg synds det lidt surt at miste det og at miste ragtihedden til at spille sammen med mine 2 brødre 

som jeg spiller sammen med der inde plus jeg elsker at spille der inde det hygget os selv om der er små børn der er politi og tror de bedre end all andre men ellers er staf bedre her end de er på andre

server og jeg ved godt jeg har dummet mig og jeg vil aldrig gøre det igen

stem id STEAM_1:0:202018366

 

 

MVH Phillip førslev

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg lover hvis du giver mig en chance til gøre jeg det ikke igen og grund til jeg griner hva nok fordi jeg hva over træt og tænkte ikke ragtig over det jeg rdm en politiman og så ramt jeg dig ved et uheld men jeg er vikling ked af hvad jeg har gjort og ved godt det var magte dum jeg fik også skelud af min ene bror fordi jeg rdmet så jeg føller mig faktik maget dum over have gjort det

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke om det er fordi du er dårlig til at formulere dig, men ud fra hvad du skrev i din indledende post, kunne man godt tro, at det ikke er første gang du lige skyder lidt på folk for sjovt. Lad være med det. Du har fået unban, men har prøveunban til d. 7. Januar.

Efter at have genset videoen, kan jeg godt se, at du nok ikke ramte så mange som det så ud til i starten.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.