Hop til indhold
Stavox

[Solved] 2 regler er blevet brudt.


BIGSNACK

Recommended Posts

Dit in-game navn: BIGSNACK

 

Vedkommendes in-game navn: Middi

 

Dit SteamID: STEAM_0:1:521012811

 

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:59753919

 

Tidspunkt for hændelse: Mellem 02:15 og 02:22

 

Hvad regler er blevet brudt: Kan ikke lige huske hvad de hedder

 

Hvad skete der?: Hej, Til at starte med så bliver jeg skudt imens jeg er ved at tage tage gang posten ved byen udgør ingen fare for ham imens og alligevel skyder han mig i stedet for at bare at gå efter normalt arrest. Punkt 2 - Middi Følger efter mig uden grund viser tegn med sine blinklys hvor jeg så spørger om hvad er der hvor jeg ikke får svar - Han stopper så min bil uden videre og jeg bliver arresteret uden grund. i Bevis nummer 2 kan i åbent bare ikke se han stopper bilen og arrestere mig men det kan i vel se i jeres logs! Håber virkelig han får en straf for at stoppe min bil uden grund og skyder mig selvom jeg ikke er til fare + han arrestere mig jo også.

 

Bevise 1: https://medal.tv/clips/14092509/d13377UIL0sy

 

Bevise 2:  https://medal.tv/clips/14092868/d1337QF1jcK7

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, BIGSNACK skrev:

Hvad regler er blevet brudt: Kan ikke lige huske hvad de hedder

Go' start, lol 🤦‍♀️

 

Halløj frue.

 

At tage mobilmasten inde i byen er ulovligt og er strafbart med fængsel. Du og kompagni har våben fremme, og din ven beskyder mig.

Jeg tænker ikke du har dit våben fremme, fordi du gerne vil vise hvor sej den er, så jeg vælger at eliminere dig (eller gøre et kvalificeret forsøg). Det er en taktisk beslutning, som ikke er i strid med reglerne.

 

Til nummer to klip, så please bare luk fjappen hvad angår "hAn FøLgEr EfTeR mIg UdeN gRuNd". Det er fuldstændig lovligt - både ift. reglerne men også politiloven.

Du kører ind foran mig, så jeg skal lave en fuldstændig ned-bremsning. Af den grund forsøgerjeg at holde dig ind til siden ved brug af blink og sirene. Du vælger ikke at holde ind til siden, som er et krav ved lov. DERFOR bliver du smidt i spjældet. Altså, du kunne ligeså godt have smækket lortet et gear ned og smuttet afsted med 200 km/t. "Ikke at stoppe" er "ikke at stoppe" uanset om det foregår ved 200 km/t eller 30 km/t.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, Min søde ven Ja jeg stod med våben fremme men man kan da sjovt nok ikke bruge sit våben når man tager gang posten i vel + du sagde ikke hvorfor jeg skulle stoppe og der er ingen grund til det det er darkrp ikke virkelighed vense. Og jeg spurgte dig adskillige gange hvorfor jeg skulle stoppe men du kom med intet svar altså du er tydeligvis ikke kompetent nok til at være politi betjent.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, BIGSNACK skrev:

Hej, Min søde ven Ja jeg stod med våben fremme men man kan da sjovt nok ikke bruge sit våben når man tager gang posten i vel + du sagde ikke hvorfor jeg skulle stoppe og der er ingen grund til det det er darkrp ikke virkelighed vense. Og jeg spurgte dig adskillige gange hvorfor jeg skulle stoppe men du kom med intet svar altså du er tydeligvis ikke kompetent nok til at være politi betjent.

 

Jeg er i min fulde ret til at skyde dig, hvis mit liv er i fare. Eftersom du har valgt at trække dit våben, samtidig med at du begår en kriminel handling (og at din ven beskyder mig), så er jeg i min fulde ret til at skyde dig.

Det er ikke svært at forstå. Desuden, så kan du holde ind til siden, når der bliver signaleret til det. Hvis du vælger ikke at holde ind til siden, så vil resultatet være arrest. Det er ikke svært at forstå og det er virkelig logik for en 3-årig.

 

Meeen, så igen. Forstiller mig virkelig at det her var dig da du skulle lave ban-requesten.

952763efb97f54cadb921f5ae5299ed6.png

Du har ikke engang taget dig tiden til at skrive hvilke regler der er blevet brudt. Det er kraftedeme sjusket

 

"HAM HER HAR BRUDT NOGLE REGLER. VED IKKE HVILKE ELLER HVORDAN MEN DET TROR JEG ALTSÅ" 

🤦‍♀️

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej BIGSNACK.

 

Videoerne som du har sendt eksistere ikke længere. Jeg ville derfor høre, om du ville være sød at upload dem igen, for at jeg kan få et bedre perspektiv i sagen 🙂

 

Opdatering:

BIGSNACK har lige skrevet til mig i en privatbesked, at han ikke længere kan finde videobeviserne. Derfor bliver ban requesten lukket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.