Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage i mod Kebab


Middi

Recommended Posts

Dit ingame navn: MiddiPulsen
Staff ingame navn: Kebab
Dit SteamID: STEAM_0:1:59753919
Staff SteamID: STEAM_0:0:26891281
Forklar situationen: Jeg ville købe dørene til banken, og kontaktede derfor ejeren af dørene. Vi aftalte at jeg kunne få den for 25k.
 Jeg køber den derefter, og kører ud efter nogle af mine ting i min tideligere base. På vej tilbage ser jeg i chatten "Kebab force unowned a door by You".
Jeg konfontere ham derefter foran banken, og spørger hvad der giver ham retten til det. Han svarer "Du var der ikke, og der var intet bygger skilt". 
Jeg forklare ham at der ikke behøves at være ting, eller nogen props i ens bygning for at den er i brug. 
Jeg spørger ham også om hvorfor han ikke bare skrev til mig, eller tp'et. Han svarer ikke på det spørgsmål. 
Diskutionen ender med at han siger at jeg skulle ha' skrevet i chatten, at jeg henter noget. - Håber i vil gøre noget ved det, da det kostede mig 25k!
Bevis: https://gyazo.com/ed714486e39cd7b17a42810326f922cf
Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom din bygning stod tomt. konfronteret jeg at du ikke anvendte den. Jeg indrømmer jeg skulle have tpet til dig, og høre om du brugte dem. Men bygningerne står tit tomt, uden nogen bruger dem. Derfor valgte jeg at sælge dem, da der stod en Gun dealer og ventede. Det selvfølgelig trist hvis du brugte 25 k på 2 døre, men igen bygningen var tom, og jeg valgte derfor at sælge dørene til næst påkommende.

 

Mvh Kebab

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutes ago, RuN - Aksel said:

Du skal altid skrive et skilt som feks: Jeg kommer lige om lidt! eller noget i den stil også sælger vi dem ikke.

Nej det skal han ikke. Man skal altid som staff FØR man sælger folks døre, tp til person først og spørge om det bruger den eller ej også sælge dem. 

Link til kommentar
Del på andre sites

48 minutes ago, RuN - Aksel said:

Du skal altid skrive et skilt som feks: Jeg kommer lige om lidt! eller noget i den stil også sælger vi dem ikke.

Det skal man ikke. Den admin der har sagen, har også ansvaret for at tjekke det grundigt FØR at han/hun vælger at "force unown" den.

1 hour ago, Kebab said:

Eftersom din bygning stod tomt. konfronteret jeg at du ikke anvendte den. Jeg indrømmer jeg skulle have tpet til dig, og høre om du brugte dem. Men bygningerne står tit tomt, uden nogen bruger dem. Derfor valgte jeg at sælge dem, da der stod en Gun dealer og ventede. Det selvfølgelig trist hvis du brugte 25 k på 2 døre, men igen bygningen var tom, og jeg valgte derfor at sælge dørene til næst påkommende.

 

Mvh Kebab

I forhold til at du "kom til" at gøre det er ok (Fejl sker) - Men det var din attitude, og manglende respekt overfor den spiller du lige har kostet 25k, der var noget galt med. Da jeg spørger dig om du ville være venlig, og rette op på fejlen får jeg at vide "du skulle ha' skrevet" noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Mangel for respekt, hva snakker du om? Du overreagere total meget, da jeg solgte din døre og brugte ordene "Er du skudt i låget" Jag sagde bare jeg havde solgt dørene, eftersom du bliver rasende og aggressiv. Jeg svarede respektfuld på dine spørgsmål, men dit temperament var lidt højt oppe, i nuværende situation. Jeg ved jeg glemte at teleportere, min fejl. Men nu beskylder du mig for mangel af respekt, giver ingen mening overhovedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Kebab said:

Mangel for respekt, hva snakker du om? Du overreagere total meget, da jeg solgte din døre og brugte ordene "Er du skudt i låget" Jag sagde bare jeg havde solgt dørene, eftersom du bliver rasende og aggressiv. Jeg svarede respektfuld på dine spørgsmål, men dit temperament var lidt højt oppe, i nuværende situation. Jeg ved jeg glemte at teleportere, min fejl. Men nu beskylder du mig for mangel af respekt, giver ingen mening overhovedet.

Hvad jeg mener med mangel for respekt er, at du ikke gad indse den fejl du havde lavet. Du pustede lige så fint fejlen over på mig, og gad ikke at svare når jeg spurgte dig om noget. Du forsøgte på intet tidspunkt at rette fejlen op, men gav mig skylden på flere forskellige planer. "Du skulle ha' været her", "Du skulle ha' haft nogle ting her", "Du skulle ha' skrevet noget i chatten" osv

Link til kommentar
Del på andre sites

Du spurgte ikke om noget, og jeg svarede på dine spørgsmål. Det giver ikke rigtigt nogen mening, du siger mangel på respekt fordi jeg ikke kan se min egen fejl? Mangel på respekt, havde været hvis jeg ikke havde snakket acceptabelt til dig. Jeg smidte heller ikke fejlen over på dig, det noget du lige slev har lmproviseret. Jeg ved til en anden gang jeg skal Tp først, før jeg sælger dørene. Nu beskylder du mig på mangel for respekt, synes du er på lidt dybt vand nu. Har på INTET tidspunkt sagt, det var din egen fejl. Jeg sagde bare, eftersom du ikke var til stede solgte jeg dørene fordi du ikke anvendte dem. Dog indså jeg det efter noget tid, at denne handling var forkert. Du blev meget agressiv på dette tidspunkt, så forstår ikke hvordan du kan sige jeg smidte fejlen over på dig? BTW ingen grund vi spammer chatten her, du er velkommen til at komme på Ts, så kan vi tage den der.

 

Mvh Kebab

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan godt se hvorfor du er lidt frustreret over at han ikke har tp'et. Det er selvfølgelig en fejl fra Kebab's side, og det lyder også på ham, at det var hans fejl. Det sker selvfølgelig ikke igen.

Dog, siger du også noget med en provokerende attitude. Det er selvfølgelig også "lidt" din fejl er du ikke viser på nogen måde at du bruger det. Dog er det selvfølgelig også Kebab's på samme tid, da han ikke teleportere til dig

 

Hvis du vil have mere ud af denne staff klage, eller bare har mere at sige, så kan du skriver til mig. Kebab kan gøre det samme :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.